Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Panevėžio miesto gimtadienio taurę vėl išsivežė slalomo meistras Edvinas Sabalys

514-asis Aukštaitijos sostinės gimtadienis jau tradiciškai sekmadienį baigiamas automobilių sporto akordu. Automobilių sporto klubas „Ladasport“ slalomo lenktynes „Toyota“ centro Panevėžyje UAB „Auresa“ taurei laimėti surengė miesto centre – J.Urbšio gatvėje.
Varybų akimirka
Varžybų akimirka / „Fratelli Photo“ nuotr.

Varžybų organizatoriai šiemet pasistengė, kad dalyviams susipažinimo su trasa metu nepakaktų apeiti slalomo distanciją porą kartų ir lengvai įsiminti trasą. Konfigūracija buvo gana klastinga ir, kaip paaiškėjo vėliau, sunkiai įveikiama net ir patyrusiems slalomo lenktynininkams.

Varžybų rytą dalyviai į J.Urbšio gatvę rinkosi gana anksti. Visi iki vieno dėl tos pačios priežasties – mokytis trasą. Buvo tokių, kurie J.Urbšio gatve pagal trasos schemą nupėdino 6 ar daugiau kilometrų.

 „Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka
„Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka

Kaip jau tapo įprasta ASK „Ladasport“ slalomuose, nugalėtojai ir prizininkai išaiškinami iš trijų važiavimų sumuojant dviejų geresnių laikus, o blogiausią išbraukiant. O blogų rezultatų buvo itin daug, nes vien jau pirmojo važiavimo metu trasos apskritai neįvykdė ir joje pasiklydo net 50 iš 93-ų startavusių dalyvių.

Pamatęs tokį netikėtą dalyvių klaidų antplūdį varžybų vadovas ir ASK „Ladaport“ prezidentas Dalius Draugelis po pirmųjų važiavimų nusprendė padaryti dešimties minučių pertrauką, kurios metu lenktynininkai galėjo dar sykį apeiti trasą pėsčiomis ar apvažiuoti dviračiu ir įsiminti klastingas vietas.

 „Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka
„Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka

Antrame ir trečiame važiavime klaidų jau mažėjo, tačiau 16-ai dalyvių taip ir nepavyko įveikti nė vieno važiavimo pagal trasos schemą. Taigi, nuversti kuoliukai ar pračiuožta finišo bazė nebuvo didžiausios tos dienos nuodėmės.

Rėmėjų klasėje savo jėgas išmėgino keturi dalyviai. Pirmąją vietą čia iškovojo Žydrius Laginauskas, vairavęs „Mitsubishi Colt“. Antrąjį rezultatą pademonstravo vairavimo mokyklos „Festina Lente“ atstovas Jonas Žebrys. Trečiojo rezultato autoriumi tapo Vitalijus Strioga. Greta apdovanojimų pakylos liko solidžiu rezultatu varžybas pradėjęs, bet tačiau vėliau klaidų neišvengęs UAB „Auresa“ generalinis direktorius Marius Goštautas.

 „Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka
„Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka

Moterų įskaitoje startavo aštuonios damos. Geriausiai čia pasirodė „Seat Ibiza“ vairavusi Sandra Petrovienė. Ji beveik penkiomis sekundėmis įveikė antrą rezultatą pademonstravusią Eveliną Dirlingienę. Trečiosios vietos taurė įteikta Kristinai Kučinskaitei, kurią nuo antrosios vietos skyrė pusė sekundės.

FWD, priekine ašimi varomų automobilių įskaitoje savo jėgas išmėgino net 24 dalyviai. Čia triumfavo visus varžovus aplenkęs Klaudas Bučinskas. Nuo jo kiek atsliko ir antrąją vietą laimėjo Rokas Banuškevičius. Trečią vietą iškovojo Aurimas Nasickis.

 „Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka
„Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka

RWD, galine ašimi varomų automobilių klasėje tarp 19-os dalyvių tiksliausiai ir greičiausiai važiavo vilnietis Edvinas Sabalys. Jis net dviem sekundėmis už savęs paliko Edgarą Latiškevičių ir septyniomis sekundėmis aplenkė trečiosios vietos prizininką Mantą Snukiškį. Beje, Edvinui Sabaliui priklausė ir tos dienos trasos įveikimo rekordas – 45,74 sek.

AWD, visų varomųjų ratų įskaitoje triumfavo „Subaru Impreza STI“ vairavęs Andrius Antanaitis. Jis be didesnės konkurencijos įveikė Marių Zaką, vairavusį „Audi S3”. Pastarasis apie antrąją vietą pagalvoti neleido trečiosios vietos taurę iškovojusiam Egidijui Nevuliui.

 „Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka
„Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka

Sport klasė buvo gausiausia, nes čia galima registruotis automobiliais be jokių apribojimų. 33 dalyvių gretose dar kartą triumfavo Edvinas Sabalys. Antrą laiką parodė Klaudas Bučinskas, o trečiosios vietos taurę iškovojo Andrius Antanaitis.

Kaip įprasta Panevėžio miesto gimtadienio slalomo varžybose, čia vykdomas ir super finalas, kuriame visų klasių – rėmėjų, moterų, FWD, RWD, AWD ir Sport nugalėtojai susirungia dėl pagrindinės taurės.

 „Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka
„Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka

Šiemet taurę įsteigė „Toyota“ automobilių centras Panevėžyje – UAB „Auresa“. Tiesa, tai ne vienintelis šios įmonės indėlis į varžybas. UAB „Auresa“ varžybų organizatoriams skyrė naująjį „Toyota Corolla“, prie kurio vairo sėdo visi šeši super finalo dalyviai.

Tiesa, į super finalą iš Sport klasės papuolė ketvirtoje vietoje finišavęs Marius Liubartas su BMW, kadangi šios klasės prizininkai į kovą dėl pagrindinės taurės iškopė nugalėję klasėse pagal varančiąją ašį.

 „Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka
„Fratelli Photo“ nuotr./Varžybų akimirka

Tas pats automobilis reiškė vienodas sąlygas visiems, tad nugalėtoju galėjo tapti tik tas, kurio vairavimo įgūdžiai, patirtis, susikaupimas ir tikslumas atsispindėjo geriausioje sugaišto laiko išraiškoje.

Super finalo važiavime tiksliausiai važiavo ir geriausią laiką parodė bei dar vieną taurę iškovojo vilnietis Edvinas Sabalys. Su trimis taurėmis namo grįžęs slalomo meistras Aukštaitijos sostinėje triumfuoja jau ne pirmą kartą. Pagrindines Aukštaitijos sostinės slalomo taures jis jau yra išsivežęs 2013-aisiais ir 2016-iaisiais.

ASK „Ladasport“ dėkoja dalyviams, rėmėjams ir partneriams už pagalbą organizuojant varžybas bei fotografui „Fratelli Photo“ už įamžintus svarbiausius slalomo lenktynių momentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas