Į aerodromą atvyko beveik 40 dalyvių. Tradiciškai vairuotojai buvo skirstomi į klases. Slalomo mėgėjai galėjo varžytis jaunių, moterų, priekine, galine ar abiem ašimis varomų automobilių klasėje, „Open“ įskaitoje.
Privačiame aerodrome surengta slalomo treniruotė kvietė vairuotojus išmėginti savo vairavimo įgūdžius šlapioje ir pakankamai greitoje trasoje, kurioje antros pavaros neužteko niekam.
Dauguma vairuotojų ant savo automobilių jau buvo susimontavę vasarines padangas, tačiau jas sušildyti sekėsi sunkiai. Ant šlapio asfalto momentais krisdavo ir šlapdriba, tad mažai ką pralošė tie, kurie į treniruotę atvyko žieminėmis padangomis.
Galimybe pasivažinėti slalomo treniruotėje pasinaudojo ne tik nuolatiniai šių renginių dalyviai, bet ir tikri autosporto profesionalai. Į slalomą devintosios kartos „Mitsubishi Lancer Evolution“ atvyko Lietuvos ralio meistras Giedrius Notkus, kuris, kaip vėliau paaiškėjo, be taurių neišvažiavo.
Jaunimo klasėje susirinko trys dalyviai, tad visi jie ir buvo apdvanoti. Greičiausiai važiavo Tadas Švagždys, vairavęs „Mitsubishi Colt“. Antrą laiką parodė Klaudas Bučinskas su „Volkswagen Golf“, o trečia liko Laura Draugelytė.
Moterų klasėje prie starto stojo trys merginos. Dvi iš jų atskleidė, kad ši treniruotė joms tapo puikia praktika prieš artėjantį „Moterų ralį“. Pirmą vietą aerodrome iškovojusi Rūta Nedzelskienė visus važiavimus atliko talkinant savo šturmanei Linai Paulikevičienei. „Mitsubishi Colt“ ekipažas „Moterų ralyje“ startuos pavadinimu „Žalios“.
„Moterų ralyje“ startuos ir lenktynininko Giedriaus Notkaus žmona Kristina Notkienė. Ji slalomo treniruotėje pademonstravo antrą rezultatą. „Mitsubishi Lancer EVO IX“ vairuojanti K.Notkienė „Moterų ralyje“ startuos su komanda „No Rally – No Sex“.
Trečią laiką parodė Laura Draugelytė, vairavusi „Mitsubishi Colt“ ir nuo antros vietos atsilikusi 6 sek.
Priekine ašimi varomų automobilių klasėje startavo beveik 20 dalyvių. Čia geriausias buvo svečias iš Tytuvėnų Andrius Puidokas.
Galingą „Renault Clio“ vairavęs vaikinas antros vietos prizininką Kęstutį Špokauską aplenkė kiek mažiau nei sekunde. Trečią vietą iškovojo Tomas Markelevičiaus su „Mitsubishi Colt“.
Šioje klasėje ketvirtas liko Artūras Kazakauskas su „Honda Civic“. Atskiros pastraipos šis dalyvis vertas vien dėl to, kad per vieną dieną sugebėjo aplaužyti itin išpuoselėtą automobilį.
Pirmiausia Artūrui sunkiai sekėsi sušildyti „Semi-Slick“ tipo padangas ir jo „Honda“ dažnai slystelėdavo. Vėliau dalyvis savo žemu automobiliu užklimpo šalpioje pievoje šalia trasos, o galiausiai į pievas nulėkė ir dar kartą. Automobilio vos nepavertęs dalyvis šiek tiek apgadino apdailą, teks iš naujo daryti ir ratų suvedimą.
Visais ratais varomų automobilių klasėje nugalėjo Giedrius Notkus su „EVO IX“. Antrą vietą iškovojo Ernestas Cesevičius.
Nuo jo vos 0,2 sek. atsiliko trečios vietos prizininkas Egidijus Nevulis su „Subaru Impreza“, kuriai po varžybų „užkalė“ variklis.
RWD klasėje, kurioje dalyviai važiavo galine ašimi varomais automobiliais, nugalėjo Darius Jakštonis, tobulai valdantis savo „Mazda MX-5 Miata“.
Ekipos „Greičio svajonė“ narys aplenkė savo komandos draugą Tadą Petronį, ir trečią vietą iškovojusį „Lada“ vairuotoją Paulių Štirvydą.
„Open“ klasėje savo sugebėjimus parodė Algirdas Pundzius su „Honda Civic“. Antras čia finišavo FWD klasės lyderis Andrius Puidokas. Dar vieną taurę laimėjo Darius Jakštonis, kuriam atiteko apdovanojimas už trečią vietą.
Dalyviai buvo apdovanojami sumuojant du geriausius laikus, kurie pademonstruoti trijų važiavimų metu.
Rėmėjų dovanomis taip pat apdovanotas ir absoliučiai geriausią vieno važiavimo laiką parodęs Algirdas Pundzius.
Taip pat dovanų sulaukė ir absoliučiai blogiausio laiko savininkas Paulius Štirvydas, kuris trasoje užsižaidė su savo „Lada“.
Daugiausiai trasą žyminčių kuoliukų vieno važiavimo metu nuvertė Giedrius Notkus, trasoje siautėjęs su „EVO IX“. Už šį „pasiekimą“ jam taip pat įteiktas rėmėjų prizas.