Partneriai prie „Autoplius Fast Lap“ jungiasi dėl netradicinio požiūrio į sportą

„Autoplius Fast Lap“ sėkmė yra neatsiejama nuo šių lenktynių partnerių indėlio. Tiek vardo partneris, tiek visi kiti partneriai prisideda prie vieno geriausių automobilių sporto renginių Lietuvoje, aktyviai dalyvauja organizatorių komandos veikloje ir siekia bendro tikslo – sukurti puikų renginį žiūrovams ir dalyviams.
„Autoplius Fast Lap“
„Autoplius Fast Lap“ / Aistės Kirsnytės nuotr.

Vardo partneris

„Autoplius Fast Lap“ prieš keturis metus pradėjo vardo partnerio paieškas. Tikslas – pastiprinti prekės ženklą partnerio pavadinimu, siekiant padidinti lenktynių žinomumą. Sukirtus rankomis su didžiausiu transporto portalu „Autoplius.lt“, ši draugystė tęsiasi iki šiol. Ir abu partneriai džiaugiasi padedantys vieni kitiems.

„Esame rinkos lyderiai ir jaučiame atsakomybę prisidėti prie automobilių sporto vystymo bei evoliucijos Lietuvoje. Tai yra naudinga sportui ir mūsų prestižui. Taip pat jaučiame, jog automobilių sporte daugėja prisidėti norinčių partnerių ir tai duoda naudos – vis daugiau žmonių pastebi, kad Lietuva nėra tik krepšinio ar plaukimo šalis“, – pasakoja „Autoplius.lt“ plėtros vadovas Matas Buzelis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Interneto komentarai
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./15min.lt

Užtikrintas viešumas

Tiesiogiai prie lenktynių žinomumo ir populiarinimo prisideda portalas 15min.lt. Portale veikia speciali „Autoplius Fast Lap“ rubrika, kur skaitytojai randa visas su lenktynėmis, jų gyvenimu, rezultatais ir užkulisiais susijusias naujienas. „Gazo“ redakcija visuomet operatyviai reaguoja į svarbias žinias ir pasikeitimus, todėl auditorija gauna šviežiausias naujienas iš trasos ir už jos ribų.

Portalo vaizdo įrašų komanda užtikrina, kad kiekvienas lenktynių etapas būtų nušviestas operatyviai, o visi svarbūs įvykiai būtinai patektų į objektyvą. Tai, kad skaitote šį straipsnį, yra dar vienas sėkmingo bendradarbiavimo pavyzdys.

Nuo elektromobilių iki pikapų

Lenktynių organizatoriams transportą teikia oficiali „Nissan“ atstovybė Lietuvoje. Gamintojo modelių gama tokia plati, kad patenkina visus „Autoplius Fast Lap“ lenktynių poreikius – nuo greito ir sportiško saugos automobilio, iki krovininio transporto.

„Šios lenktynės yra didžiausias sporto ir automobilinės kultūros renginys Lietuvoje vienijantis įvairius automobilzmą propaguojančius, mylinčius ir prijaučiančius atstovus bei klubus.

Prisidėdami prie šio festivalio, mes pristatome „Nissan“ kuriamas įkvepiančias inovacijas bei produktus nuo visiškai elektra varomo naujojo „Nissan Leaf“, kuris šiemet tampa saugos automobiliu, su didesne 30 kWh baterija, leidžiančia įveikti net iki 250 km nuotolį viena įkrova, tvirto ir raumeningo gelbėjimo automobilio vaidmenį renginyje atliekančio naujojo „Nissan Navara“, iki sportiškų ir atletiškų „Nissan Juke Nismo RS“, „370Z Nismo“, kurie taip pat būna naudojami kaip saugos automobiliai“, – džiaugiasi „Nissan“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys.

Algirdo Venskaus/„Autoplius Fast Lap“ nuotr./„Autoplius Fast Lap“ gyvenimas už trasos ribų
Algirdo Venskaus/„Autoplius Fast Lap“ nuotr./„Autoplius Fast Lap“ gyvenimas už trasos ribų

Dar arčiau automobilių technikos

Alyvos gamintojas „Wolf“ geriausiai žinomas „Wolf Race“ lenktynių dalyviams ir žiūrovams. Partneris turi ne tik savo vardo lenktynes, tačiau apdovanoja nugalėtojus geriausiais savo produktais. „Autotrade“ platinančios „Wolf“ alyva generalinis direktorius Edgaras Suchodolskis prisimena, kad su mielu noru prisijungė prie „Autoplius Fast Lap“, nes kaip tik tuo metu metu atsinaujino „Wolf“ prekės ženklas, todėl reikėjo nestandartinio lenktynių renginio.

„Esame labai arti automobilių technikos ir tuo pačiu automobilių sporto, todėl toks bendradarbiavimas mums pasirodė labai įdomus. Anksčiau taip pat labai aktyviai dalyvavome šioje srityje, taigi buvo smagu prisijungti. Dar smagiau yra dalyvauti naujame lenktynių formate, kuris labai primena šventę. Mums labai svarbu prekės ženklo matomumas, jau nekalbant apie produkto kokybės ir techninius parametrus. Reikia, kad žmonės naują produktą, bent akies krašteliu pamatytų, kad galėtumėme tinkamai jį įvesti į rinką“, – su šypsena prisimena E. Suchodolskis.

Algirdo Venskaus/„Autoplius Fast Lap“ nuotr./„Autoplius Fast Lap“ lenktynių akimirka
Algirdo Venskaus/„Autoplius Fast Lap“ nuotr./„Autoplius Fast Lap“ lenktynių akimirka

Geros nuotaikos garantas

„Monster Energy“ energiniai gėrimai šiemet ne tik gaivina ir padeda atsigauti lenktynininkams bei žiūrovams, tačiau pateikia itin daug linksmybių. Partnerio DJ komanda rūpinasi puikia muzika, o „Ąžuolo“ posūkio žiūrovų zonoje „Monster Energy“ pasiūlys jėgas išbandyti kompiuteriniuose žaidimuose ir specialiame lenktynių simuliatoriuje, kuris įrengtas realiame automobilyje. Stengtis bus dėl ko, nes žaidimo nugalėtojas laimės bilietus į Pasaulio ralio-kroso čempionato etapą, kuris vyks Rygoje. Labai svarbu nepamiršti, kad šiemet starto procedūroje dalyvaus ir vėliau žiūrovams laimingųjų valandų metu dalins pritrenkiančios „Monster Energy“ merginos.

„Prisijungėme prie „Autoplius Fast Lap“, nes tai yra didžiausias automobilių sporto renginys. Lyginant su kitomis lenktynėmis ir panašaus tipo renginiais, jis mums labiausiai tinkantis“, – apie pirmuosius bendradarbiavimo žingsnius kalbėjo „Monster Energy“ Baltijos šalių marketingo komandos vadovas Aivaras Dambrauskas.

Saugi, švari ir saldi pergalė

„Michelin“ prekės ženklas yra neatsiejamas nuo lenktynių todėl „Autoplius Fast Lap“ lenktynių nugalėtojui dovanoja naujų ir greitų padangų komplektą. Kaip pasakoja „Michelin“ atstovai, bendradarbiavimas su „Autoplius Fast Lap“ buvo tiesiog neišvengiamas.

„Lenktynes yra „Michelin“ DNR nuo pirmu firmos įkūrimo dienų. Be jokios abejonės, tai yra viena pagrindinių priežasčių, kodėl jungiamės prie „Autoplius Fast Lap“. Na, žinoma, gera vieta tuščia nebūna, taigi suskubome prisidėti“, – pasakoja jie.

Algirdo Venskaus/„Autoplius Fast Lap“ nuotr./„Autoplius Fast Lap“ apdovanojimai
Algirdo Venskaus/„Autoplius Fast Lap“ nuotr./„Autoplius Fast Lap“ apdovanojimai

Greitas ir švarus

Automobilių priežiūros priemonių gamintojas „Lesta“ dalyviams dovanoja savo produkcijos, nes, kaip pasakoja prekės ženklo vadovė Diana Šumkovič, automobilis turi būti ne tik greitas, bet ir švarus.

„Prie „Autoplius Fast Lap“ prisijungėme, nes „Lesta“ nori puoselėti automobilių sportą Lietuvoje. Skaidrus vaizdas pro automobilio langą – būtinas saugios kelionės atributas. Todėl dovanojame visiems dalyviams stiklų ploviklius”, – šypsosi pašnekovė.

Čempionų šampanas

Žinoma jokia apdovanojimų ceremonija neapsieina be šampano purslų. Tuo lenktynėse rūpinasi bendrovė „Boslita ir Ko“, prekiaujanti „Bosca“ putojančiu vynu.

„Sulaukę pasiūlymo prisidėti nelabai ir dvejojome, nes žinojome, kad šios lenktynės ilgai organizuojamos. Tikrai nesigailime, nes matome nuotraukas su mūsų putojančiu vynu per apdovanojimus. Sulaukiame tikrai gero matomumo, todėl dar smagiau prisidėti prie pačių lenktynių“, – apie prisidėjimą prie saldžių pergalių kalbėjo bendrovės marketingo vadovas Dalius Neliubšys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis