Žinia, kad WEC automobiliai – greitesni nei „Formulės 1“ greituoliai. Nes, pagal WEC (World Endurance Championship) reglamentą, šio tipo automobiliai gali regeneruoti daugiau stabdymo energijos ir daugiau jos panaudoti greitėjimui. Tad nieko nuostabaus, kad hibridiniai WEC automobiliai gali išvystyti didesnį greitį.
Pernai WEC čempionatą laimėjusi „Porsche“ komanda turi kelis puikius greitus hibridinius lenktynių automobilius „919 Hybrid LMP1“, tačiau šiuo metu su jais neturi kur lenktyniauti. Todėl pradėjo pasaulinį reklaminį turą – keliauja per skirtingas trasas ir demonstruoja savo hibrido galimybes, siekdama pagerinti trasos rekordus.
Spa-Francorchamps trasoje tai jau pavyko – pernai čia F1 kvalifikacijos metu pasiektas Lewiso Hamiltono („Mercedes“) rekordinis rezultatas pagerintas 1,2 sekundės. WEC čempionas Neelas Jani ratą įveikė per 1 min. 41,770 sek.
Tiesa, „Porsche“ prie savo bolido pridėjo tris raides – EVO. Tai reiškia, kad jis dar labiau patobulintas ir greitesnis, nei pernai dalyvavęs WEC: padidintas difuzorius, galinis sparnas, netgi 2 l variklio galia padidėjusi nuo 500 iki 720 AG.
„Be abejo, pirmiausia reikia pasveikinti Neelą su tokiu pasiekimu. Tačiau prie šio rezultato prisidėję visi šeši pilotai. Ir, be abejo, sunkiai dirbę inžinieriai“, – sakė Porsche LMP1 komandos vadovas Andreasas Seidlas.
„919 Evo yra brutaliai įspūdingas ir, ko gero, greičiausias lenktyninis automobilis, kurį man yra tekę vairuoti“, – sakė Jani. Jis ir komandos nariai pabrėžė, kad tokį puikų rezultatą padėjo pasiekti WEC taikytų apribojimų atsisakymas.