T.Gužauskas džiaugėsi, kad 7-asis greičio ruožas jo ekipažui buvo palankus.
„Sausa, daug akmenų, mažai klampių vietų. Važiavome atsargiai, tausojome techniką, niekur neužstrigome, pasivijome pagrindinį konkurentą ir važiavome kartu“, – pasakojo T.Gužauskas.
Jis akcentavo, kad komandai podiumą užtrikrino maratoninė Ladogos varžybų diena. Tądien parą laiko trukusią varžybų dieną, per kurią reikėjo įveikti tris skirtingus greičio ruožus, įveikė tik lietuvių ir dar vienas ekipažas.
„Dar taškų neskaičiavome, tačiau teoriškai galėtume nevažiuoti net paskutinio ruožo. Visgi važiuosime dėl garbės ir azarto. Juk to čia ir susirinkome“, – šyposojosi pilotas, „Euro“ klasėje užimantis pirmąją vietą.
T.Gužauskas – ne vienintelis lietuvis, šiemet greičiausiai besidžiaugsiantis pirmosios vietos medaliu. Nerijus Gurklys, važiuojantis „Proto“ klasėje, taip pat užtikrintai pirmauja.
Paskutinis greičio ruožas – 10-11 km ilgio. Anot T.Gužausko, laukia daug akmenų, stačios uolos, todėl teks važiuoti lėtai ir techniškai, mat klaida reikštų nemenką galimybę apsiversti.
Koją pakišo gedimai
Kitokios nuotaikos V.Paškevičiaus ekipaže. Nepaisant to, kad 7-ame greičio ruože lietuviai finišavo būdami antri, diena anksčiau, maratoniniame greičio ruože, jie prarado 3 valandas dėl gedimų. Šio laiko atkovoti nepavyko.
„Šiandien buvo smagi trasa, greita, mažai sunkiai įveikiamų pelkių, todėl mūsų svoris nevaidino didelės reikšmės. Tad sugedo tik galiniai amortizatoriai ir vienoje vietoje nusimontavome ratą“ – trumpai apibendrino V.Paškevičius.
Savo galimybes užlipti ant varžybų podiumo šiemet jis vadina tik teorinėmis, mat pagrindinis varžovas, šiuo metu užimantis trečiąją vietą, turėtų finišo apskritai nepasiekti.