Bandymai sėkmingi
Skirtingai nei praėjusiais metais, komandoms izoliuotis nereikėjo, tačiau vos tik atvykus, buvo privaloma atlikti vieną COVID-19 testą. Laukdamos atsakymų, komandos galėjo atlikti suplanuotus darbus – atsiimti techniką, įsikurti nuliniame bivake ir ruošti automobilius laukiantiems testams. Išbandyti automobilį sportiniu režimu „Kreda“ komandai buvo ypač svarbu, nes reikėjo įvertinti Lietuvoje atliktus namų darbus.
„Automobilis Lietuvoje buvo rimtai perrinktas, todėl reikėjo jį gerai „pramankštinti”. Bandymuose įveikėm kovinius 55 kilometrus ir įsitikinom, kad važiuoklė, variklis ir kiti mazgai sportiniu režimu dirba puikiai. Be to, kabinoje su Didziu gerai jautėm vienas kitą ir abu greitai įėjom į savo darbinį ritmą“, – kalbėjo lietuviškoji Dakaro ralio legenda A. Juknevičius.
Patikros įveiktos
Po vykusių bandymų lenktyninis automobilis buvo perduotas į „Kreda“ komandos mechanikų rankas. Įsitikinus, kad po vykusių bandymų jokių gedimų neatsirado, komanda jau kitą dieną atvyko į administracines ir technines patikras. Per kelias valandas visi formalumai buvo sutvarkyti ir Dakaro dalyvių kortelėje visi reikalingi teisėjų antspaudai surinkti. Tai reiškia, kad „Kreda“ komanda – pilnateisė Dakaro dalyvė.
„Administracinius formalumus sutvarkėm sklandžiai, o lenktyninio automobilio techninė patikra irgi buvo įveikta sėkmingai. Pagelbėjo tai, kad teisėjams mūsų automobilio modelis puikiai pažįstamas, todėl patikros procesas buvo greitas. Dabar liko tik pastatyti „lapę“ į uždarą bivaką, kuriame ji ilsėsis iki Dakaro starto“, – pasakojo „Kreda“ komandos lyderis A. Juknevičius.
Jau sausio 1 dieną „Kreda“ komandos Dakare lauks 19 kilometrų prologas. Tai – trumpas greičio ruožas, kurį komandos įveiks startavusios Džedoje ir važiuodamos Hailo link. Prologo
rezultatai labai svarbūs – jie lems starto poziciją pirmajame greičio ruože. Įveikusios prologą, komandos toliau judės link Hailo, o jį pasiekusios dalyvaus starto podiumo ceremonijoje.