Ketvirtadienį Buenos Airėse vykusios spaudos konferencijos metu varžybų organizatoriai kartu su Argentinos turizmo ministerijos atstovu atskleidė galutinį 2016 metų maršrutą. Lenktynininkai startuos Buenos Airėse, du greičio ruožai bus surengti Bolivijoje, o finišo podiumas varžybas įveikusių lenktynininkų lauks Argentinos Rosarijo mieste. Nors pastaruoju metu žiniasklaidoje sklandė gandai, kad Argentinos valdžia nesutinka skirti papildomų lėšų dėl keičiamo maršruto išaugusių beveik dvigubai, atrodo, jog ralio organizatoriai sugebėjo įkalbėti valdžios atstovus.
„Dabar svarbiausia tai, kad šalims ir organizatoriams pavyko susitarti, taip išvengiant 2008-ųjų scenarijaus, kuomet ralis prieš pat startą buvo atšauktas. Visi dalyviai lengviau atsikvėpė ir be baimės galės planuoti visus svarbiausius dalykus – viešbučius, skrydžius ir t. t.“, – teigė net 10-yje Dakaro ralių kaip ekipažo narys bei komandos vadovas dalyvavęs Antanas Juknevičius. – „Naujoji trasa tikrai atrodo labai apgalvota, turėsime visų Dakare įprastų elementų. Tradiciškai pradėsime Buenos Airėse ir keliausime link Andų, kur visų vairuotojų lauks daug pavojingų akmenų. Greičio ruožas Bolivijoje vėl bus surengtas didžiausioje pasaulyje druskos lygumoje, po kurios šiais metais pasitraukė labai daug dalyvių. Apibendrinant galima teigti, kad turėsime gal kiek mažiau smėlio, tačiau kaip ir kasmet mūsų lauks daug kalnų, akmenų ir bus tikrai velniškai įdomu.“
Kitais metais jau 6-ąjį kartą Dakare startuosiantis A.Juknevičius lenktyniaus nauju automobiliu. Praėjusiais metais Antano Juknevičiaus bei Edvardo Duobos ekipažas sunkiausiame dykumų ralio maratone lenktyniavo savadarbiu prototipu „Mebar“.