Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Patvirtintas naujasis Dakaro maršrutas: 2016-ųjų ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje

Po beveik mėnesį trukusių intensyvių planavimo darbų ir derybų, sunkiausio pasaulyje dykumų maratono organizatoriai paskelbė galutinę ateinančių metų ralio trasą. Iš pirminio Dakaro maršruto dėl „El Ninjo“ pasitraukus Peru, lenktynių trasa drieksis per Argentiną ir Boliviją.
2016-ųjų Dakaro maršrutas
2016-ųjų Dakaro maršrutas / Organizatorių pav.

Ketvirtadienį Buenos Airėse vykusios spaudos konferencijos metu varžybų organizatoriai kartu su Argentinos turizmo ministerijos atstovu atskleidė galutinį 2016 metų maršrutą. Lenktynininkai startuos Buenos Airėse, du greičio ruožai bus surengti Bolivijoje, o finišo podiumas varžybas įveikusių lenktynininkų lauks Argentinos Rosarijo mieste. Nors pastaruoju metu žiniasklaidoje sklandė gandai, kad Argentinos valdžia nesutinka skirti papildomų lėšų dėl keičiamo maršruto išaugusių beveik dvigubai, atrodo, jog ralio organizatoriai sugebėjo įkalbėti valdžios atstovus.

„Dabar svarbiausia tai, kad šalims ir organizatoriams pavyko susitarti, taip išvengiant 2008-ųjų scenarijaus, kuomet ralis prieš pat startą buvo atšauktas. Visi dalyviai lengviau atsikvėpė ir be baimės galės planuoti visus svarbiausius dalykus – viešbučius, skrydžius ir t. t.“, – teigė net 10-yje Dakaro ralių kaip ekipažo narys bei komandos vadovas dalyvavęs Antanas Juknevičius. – „Naujoji trasa tikrai atrodo labai apgalvota, turėsime visų Dakare įprastų elementų. Tradiciškai pradėsime Buenos Airėse ir keliausime link Andų, kur visų vairuotojų lauks daug pavojingų akmenų. Greičio ruožas Bolivijoje vėl bus surengtas didžiausioje pasaulyje druskos lygumoje, po kurios šiais metais pasitraukė labai daug dalyvių. Apibendrinant galima teigti, kad turėsime gal kiek mažiau smėlio, tačiau kaip ir kasmet mūsų lauks daug kalnų, akmenų ir bus tikrai velniškai įdomu.“

Kitais metais jau 6-ąjį kartą Dakare startuosiantis A.Juknevičius lenktyniaus nauju automobiliu. Praėjusiais metais Antano Juknevičiaus bei Edvardo Duobos ekipažas sunkiausiame dykumų ralio maratone lenktyniavo savadarbiu prototipu „Mebar“. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?