PRW konkurencija mažesnė nei Italijos GT čempionate, bet Paul August sako, kad apie pergalę negalvojo. Tik norėjo geriau pasiruošti spalio pabaigoje toje pačioje trasoje vyksiančiam Italijos GT finalui:
„Prieš kelis metus pradėjau lenktyniauti Lietuvoje, nemažai laiko praleidau su „Toyota GT86“. Tas automobilis nebuvo konkurencingas, bet su juo daug ko išmokau. Vėliau su „Juta Racing“ „Porsche“ visai neblogai pasirodėme Baltijos čempionate, kelis kartus startavau ir Palangoje. Šiemet pirmą kartą išbandžiau GT3 klasės techniką ir man tikrai tiko ir patiko.
„Imperiale Racing“ yra labai gerai lenktynių pasaulyje žinoma komanda dirbanti kartu su „Lamborghini“ sporto padaliniu, inžinieriai fantastiški ir jau dabar jų dėka esu nemažai patobulėjęs“, – pasakojo lenktynininkas.
PRW metu vyksta labai daug įvairių automobilių klasių lenktynių, o „GT Club“, kuriose dalyvavo Paul, vienos iš greičiausių ir įdomiausių. Sausoje trasoje vykusioje kvalifikacijoje Lietuvos lenktynininkui sekėsi neblogai, bet tikras jo greitis atsiskleidė, sekmadienį, kai Monzą vis nuliedavo lietus.
„Pirmos lenktynės prasidėjo šlapioje trasoje, bet asfaltas greitai sausėjo. Visi startavome su lietui skirtomis padangomis. Po kelių įveiktų ratų man jos mirė sunkia mirtimi. Pradžioje vijausi klasės lyderį S.Valli, bet nepavyko jo aplenkti. Antros lenktynės pavyko geriau. Pirmą kartą lenktyniavau Monzoje ir galiu pasakyti, kad šlapia Monza yra mano trasa. Pasivijau S.Valli gana greitai, aplenkiau lengvai. Kitame rate jis bandė susigražinti poziciją, padarė klaidą ir atsiliko. Pirma vieta Italijoje, Monzoje tikrai džiugina“, – sako P.August.
Spalio 29-31 dienomis Paul August vėl lenktyniaus legendinėje Monzoje ir paskelbs apie 2022 metų planus.