Kaip dieną vertina lenktynininkai?
„Viskas sklandžiai. Tik teko pasėdėti dulkėse. Reikėjo lenkti ne vieną. Ko gero, gausime vieną baudos minutę už greičio viršijimą. Bet padėjom gerą pagrindą rytoj laukiančiam startui.
Džedoje startuosime iš geros pozicijos, priekyje turėtume turėti tik 8 sunkvežimius, jokių SSV motobagių“, – sakė šturmanas Darius Vaičiulis.
„Buvo momentas. Išlindom iš dulkių, iš tos aklos zonos, atsirandančios lenkimo metu, o prieš akis – tramplinas. Ir kaip šovėm į viršų. Pašokom gal kokius keturis metrus. Aš galvojau, kad automobilis išsiskies. Toks smūgis stiprus buvo, kaklą dar dabar skauda. Tvojom nevaikiškai, bet nusileidom ir nurūkom savo greičiu tolyn“, – įkandin jam dienos įspūdžiais dalijosi lenktynininkas Antanas Juknevičius.
Dešimtasis greičio ruožas. Iš Neomo į Al Ulą
Dešimtasis 2021-ųjų etapas. Iš ateities miesto Neomo į UNESCO pasaulio paveldo sąraše esantį Al Ulą. Dešimtasis greičio ruožas Dakaro karius pasitiko 583 kilometrų diena, iš kurių 342 kilometrai reikalavo aktyvuoto kovinio režimo.
Greičio ruože šį kartą buvo numatytos 47 kilometrus besitęsiančios ir konkrečiu minučių skaičiumi apribotos dvi neutralizacijos atkarpos. Jų įveikimas į bendrą greičio ruožo laiką neįskaičiuojamas. Galiausiai, dieną užbaigė beveik 200 kilometrų pasivažinėjimas iki bivuako, kirtus finišo liniją.
Trasos dangos profilis: 42 proc. gruntas, 44 proc. smėlis, 12 proc. asfaltas, 1 proc. akmenys, 1 proc. išdžiūvę ežerai. Paverskime šiuos skaičius laukusiais iššūkiais.