„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Pažvelkime į „Mercedes AMG GT3“ širdį: kas trukdo 1006 km lenktynėse važiuoti greičiau

Palangos „Aurum 1006 km lenktynių“ puošmena – vis labiau kvapą gniaužiantis automobilių parkas. Šiais metais pirmajame dešimtuke buvo nemažai automobilių, kurių modifikaciją ir klasė nusako raidės GT3. Tačiau grynakraujai GT3 (tai – tas pats, kas NBA krepšinyje, aukščiausias lygmuo) buvo tik trys.
1006 km lenktynių pusiaukelė
1006 km lenktynių pusiaukelė / Vytauto Pilkausko ir Andriaus Lauciaus nuotr.

Speciali lenktynių rubrika: straipsniai, nuotraukos, videoįrašai

Tai – dvi „Juta Racing“ keturių žiedų valdovės, laimėjusios dvi prizines vietas ir labai įspūdingas komandos „Nebankrutuok.lt-Balpol by Club Exit“ mėlynasis „Mercedes AMG GT3“. Ir pernai, ir šiemet Palangoje šis galiūnas traukė sirgalių dėmesį.

550-560 AG pajėgumą išvystantis monstras buvo labai rimtas konkurentas. Turbūt pamenate 2011 m. kovas su „Jutos“ Porsche iki pat finišo ir daugybę aistrų, tik padidinusių susidomėjimą gintariniu Palangos pragaru (taip mes pavadinome lietuviškąjį Le Maną – Palangos 1006 km lenktynes).

Taip pat turbūt pamenate aistras, kilusias dėl BOP (balance of performance) – galios sulyginimo taisyklių. Jose – daug punktų, tačiau pagrindinis – degalų pylimo normos ir restriktoriaus (oro srauto ribotuvo) skersmuo. Kur dedamas tas restriktorius ir kodėl jis toks svarbus, kalbant apie automobilio galią. Nejaugi net ir AMG GT3 šis elementas gerokai pridusina?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“