Speciali lenktynių rubrika: straipsniai, nuotraukos, videoįrašai
Tai – dvi „Juta Racing“ keturių žiedų valdovės, laimėjusios dvi prizines vietas ir labai įspūdingas komandos „Nebankrutuok.lt-Balpol by Club Exit“ mėlynasis „Mercedes AMG GT3“. Ir pernai, ir šiemet Palangoje šis galiūnas traukė sirgalių dėmesį.
550-560 AG pajėgumą išvystantis monstras buvo labai rimtas konkurentas. Turbūt pamenate 2011 m. kovas su „Jutos“ Porsche iki pat finišo ir daugybę aistrų, tik padidinusių susidomėjimą gintariniu Palangos pragaru (taip mes pavadinome lietuviškąjį Le Maną – Palangos 1006 km lenktynes).
Taip pat turbūt pamenate aistras, kilusias dėl BOP (balance of performance) – galios sulyginimo taisyklių. Jose – daug punktų, tačiau pagrindinis – degalų pylimo normos ir restriktoriaus (oro srauto ribotuvo) skersmuo. Kur dedamas tas restriktorius ir kodėl jis toks svarbus, kalbant apie automobilio galią. Nejaugi net ir AMG GT3 šis elementas gerokai pridusina?