Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Penki svarbiausi antrojo Dakaro ralio etapo įvykiai

Antrasis Dakaro ralio greičio ruožas tiek lietuviams, tiek daugeliui kitų dalyvių tapo tikru išgyvenimo etapu. 430 km ilgio greičio ruožas pareikalavo itin daug tikslumo, o už klaidas baudė aštrūs akmenys. Dėl įvairių technikos problemų vieni ekipažai sugaišo labai daug laiko, kiti apskritai šios dienos etapo nebaigė.
Testų metu B. Vanagas įvertino naująjį „Toyota Hilux“
Dakaro ralis / Komandos nuotr.

Visos Dakaro naujienos vienoje vietoje (spauskite čia)

Laisvydas Kancius išlaikė tempą

Nors greičio ruožas buvo išties sudėtingas, tačiau keturračių įskaitoje lenktyniaujantis Laisvydas Kancius sugebėjo išlaikyti tempą. Galiausiai finišą jis pasiekė solidžioje penktoje vietoje ir pasakojo, kad turėjo nemažai smūgių į akmenis, tačiau jie didesnių nuostolių keturračiui nepadarė.

VIDEO: Laisvydas Kancius: „Apdaužiau tikriausiai viską, ką galėjau, per pirmus 100 km“

Vaidotui Žalai koją kišo ne tik pramušti ratai

Itin nesėkminga diena susiklostė Vaidotui Žalai. Lenktynes pradėjęs pakilia nata netrukus jis vieną po kito pramušė savo „Hunter“ bagio ratus. Nepakako ir turėtų atsarginių ratų, kadangi į akmenis prakiuro ir jie.

Galiausiai Vaidotas Žala iš komandos narių gavo papildomų ratų, tačiau tuomet nuo tvirtinimo vietų nulūžo diferencialas, o su tokia problema pasiekti finišą laikantis maksimalios laiko normos jau nebuvo įmanoma. Komanda pasuko tiesiai link bivako.

VIDEO: Vaidotas Žala rankų nenuleidžia: važiuos toliau ir kaups patirties kilometrus

Čekų sunkvežimis palaidojo Lietuvos komandos ambicijas

Jeigu reikėtų rinkti metų „Technikos stebuklo“ nominaciją perkeltine prasme, ją laimėtų „Constra Racing“ komandos sunkvežimis. Lietuvių trijulės iš čekų išsinuomotas sunkvežimis nė dienos nevažiavo be techninių problemų ir šiandien sugedo dar smarkiau. Variklis nustojo reaguoti į akceleratoriaus paspaudimus.

Komanda nebesugebėjo pasiekti finišo ir alternatyviu keliu grįžo į bivaką. Jau dabar aišku, kad su šiuo beviltišku „Tatra“ sunkvežimiu lietuviai pernykščio savo debiutinio pasiekimo – dvylikos vietos klasėje nepagerins.

Benediktas Vanagas prarado beveik tris valandas

Šią dieną pamiršti norėtų ir Benediktas Vanagas. Nors jis priešingai nei du kiti Lietuvos ekipažai finišą pasiekė, tačiau toks rezultatas jo tikrai netenkina. Nors Dakaro ralis dar tik prasideda, tačiau daugiau nei trijų valandų atsilikimas nuo lyderio gerokai komplikuos „Toyota Gazoo Racing Baltics“ ekipažo situaciją lentelėje.

Ekipažą šiandien taip pat stabdė pramušti ratai ir kitos problemos, tokios kaip nustojęs veikti vairo stiprintuvas. Trasoje teko keisti jo dirželį, bet šiam remontui duetas pasirinko kiek netinkamą vietą. Pajudėję po remonto jie nukrito nuo kopos ir sudaužė dar vieną ratlankį. Bekeisdamas jį ekipažas sugadino dar ir hidraulinę koją.

VIDEO: Tamsoje greičio ruožą baigęs B.Vanagas: šitas automobilis skirtas nugalėtojams, ne važiuoti naktį

Rokui Baciuškai vakarykštė bauda nepanaikinta

Rokas Baciuška nesulaukė teisėjų palankumo dėl pirmąją dieną gautos 15 minučių baudos. Dėl šios priežasties jis šiandien startavo ne klasės priekyje, o kiek žemiau.

Tačiau per visą dieną jam pavyko prisikapstyti iki septintosios pozicijos, nors sykį teko stoti keisti pramuštą ratą. Sportininkas tvirtino, kad dėl vakarykštės baudos nesutinka su teisėjų sprendimu ir kreipsis dar sykį dėl jos anuliavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos