Tačiau didžiosios dvikovos neišvydome. Pastaruosius 5 WRC etapus iš 7 laimėjęs Ottas Tanakas važiavo vidutine sparta – ir žvyro, ir asfalto ruožais, balansuodama tarp 3-5 vietų.
Galbūt dėl jam daromo spaudimo, o gal dėl to, kad S.Ogier nuo pat pradžių susidūrė su techninėm problemom – sugedo vairo stiprintuvas.
Todėl jau po SS 3 nuo esto prancūzas atsilikinėjo keliomis minutėmis. O po visų šešių greičio ruožų nuo Katalonijos ralio lyderiu tapusio S.Loebo O.Tanakas atsilikinėjo 21,7 sek., o S.Ogier – net 4 min. 1,4 sek.
Taigi, jei O.Tanakas neturės gedimų, jam pavyks už savęs išlaikyti pagrindinį konkurentą. O kas laimės Katalonijoje – T.Neuville'as ar S.Loebas, estui neturėtų labai rūpėti.
Prieš penktadienio startą 15min pakalbino „Toyota Gazoo Racing“ komandos vadovą, ralio legendą Tommi Makineną. Jo paklausėme, kokie nurodymai buvo duoti O.Tanakui, kad laimėtų čempionatą jau Katalonijoje.
„Skraidantis suomis“ plačiai nusišypsojo ir atsakė, kad Ottas yra tas pilotas, kuris pats žino, ką jam daryti:
Kaip suprasti tokį atsakymą? Dvejopai. Viena vertus, O.Tanakas yra tikrai labai patyręs pilotas, šiemet demonstruojantis aukštąjį ralio pilotažą.
Kita vertus, kalbama, kad T.Makinenas ir O.Tanakas ne visuomet randa bendrą kalbą. Todėl gali būti, kad po šio sezono ambicingas estas pasirinks kitą komandą.