Penktąją ralio dieną organizatoriai dalyviams pateikė 120 km greičio ruožą. Ir nors prieš startą atrodė, kad prie dvigubai ar net trigubai ilgesnių distancijų jau pripratusiems dalyviams šįkart bus proga lengviau atsikvėpti, taip neįvyko. Greičio ruožas buvo išties sudėtingas. Jame buvo itin daug akmenų, tad kiekviena rimtesnė klaida ar neatsargumas iškart kainuodavo prakirstą ratą.
„Šiandien darbo diena buvo labai ilga. Šešios valandos trasoje, iš kurių pusantros remontuojantis padangą. Pavyko ją sutvarkyti. Teko paaukoti daug laiko ir jėgų. Pusė šios dienos trasos tikrai buvo lengva, o antra dalis – tikra savižudybė. Realiai tai panašu buvo į „Hunt The Wolf“ varžybas Rumunijoje – minusiniai šlaitai, akmenys, išgraužos. Tikra Enduro trasa. Džiaugiuosi grįžęs į finišą pas komandą, nes jaučiuosi labai išsekęs“, – kalbėjo keturratininkas Antanas Kanopkinas.
Sykį ratą pramušė ir motobagio ekipažas – Darius Biesevičius su Audrone Kanopkiniene, kurie šiandien didelę dalį trasos važiavo kartu su keturratininku Antanu Kanopkinu.
„Dienelė – ne iš lengvųjų. Tempas buvo vidutinis, neblogas. Tik pabaigoje matyt pavargau ir priekiniu ratu trenkiausi į akmenį. Prakirtau ratą, tai Antanas padėjo jį pasikeisti“, – kalbėjo Darius Biesevičius.
Apie trasos sudėtingumą Dariui Biesevičiui antrino ir šturmanė Audronė Kanopkinienė. Tiesa, ji pasidžiaugė, kad šįkart rimtesnių technikos problemų jie išvengė ir ruošiasi rytojaus startui.
„Pats greičio ruožas buvo labai įdomus ir įvairus, nes buvo ir greitų tiesiųjų, ir kelionės serpantinais, ir aštrūs pakilimai bei nusileidimai akmenuotomis vietomis. Kažkur 40 km nuo starto sutikome Antaną, kuris remontavosi ratą. Vėliau jis mus pavijo ir mes tęsėme kelionę kartu. Antanui buvo tikrai sudėtinga už mūsų važiuoti, kėlėme daug dulkių. Apart to pabaigoje pramušto rato kitų problemų su bagiu lyg ir neturime. Aišku, mechanikai turės viską peržiūrėti“, – sakė Audronė Kanopkinienė.
Šeštąją „Rally Albania“ dieną dalyvių lauks dar 148 km greičio ruožas.