Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Per 6 metus F-1 prarado 175 mln. žiūrovų

Per pastaruosius šešerius metus „Formulės-1“ čempionatas neteko 175 mln. žiūrovų, kurie stebėdavo lenktynes per TV, skelbia JAV leidinys „The Wall Street Journal“.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Formulė 1“

Žmonių, stebinčių varžybas per TV, skaičius mažėja kasmet ir tai nestebina. Tiesa, jei vienose šalyse žiūrovų mažėja, tai kitur priešingai – jų padaugėjo.

Štai Amerikoje žiūrovų skaičius pernai išaugo iki 12,6 mln. JAV leidinio teigimu, žiūrovų, kurie stebėjo nuo 4 iki 9 lenktynių, skaičius padidėjo 128 proc., tuo tarpu sirgalių, stebėjusių 10 ir daugiau lenktynių, skaičius padvigubėjo. Pernai F-1 varžybų transliacijas Amerikoje per NBCSN kanalą stebėjo 85 proc. daugiau žmonių nei 2013 m.

Gretimoje šalyje, Kanadoje, NBC kanalas sulaukė 3,5 unikalių žiūrovų. Į šį skaičių pateko žmonės, kurie stebėjo lenktynes ilgiau nei 15 minučių.

Skaičiai anapus Atlanto neatspindi tikrosios situacijos. Pastebėta, kad jau kuris laikas F-1 varžybas per TV stebi vis mažiau žmonių. 2008 m. lenktynes iš viso stebėjo 600 mln. žmonių. Tuo tarpu 2014 m. – 425 mln.

Pagrindine priežastimi dėl kurios kasmet mažėja žiūrovų skaičius įvardijama mokama televizija. Kasmet vis daugėja F-1 lenktynes transliuojančių TV kanalų už kuriuos reikia mokėti.

Sumažajęs žiūrovų skaičius ne itin pakenkė F-1, kadangi čempionatas gauna didžiules pinigų sumas už transliacijas. Teigiama, kad britų TV kanalas „Sky“ už galimybę transliuoti F-1 lenktynes kasmet sumoka 105 milijonus JAV dolerių. Reiktų nepamiršti, kad 63 proc. pinigų, surinktų už TV transliacijas, atitenka čempionato komandoms. Pernai jos išsidalino 797,5 mln. JAV dolerių.

Mokamų TV transliacijų keliu pasuko ne tik Didžioji Britanija, bet ir Vokietija, Italija bei Ispanija. Toks žingsnis sumažino paprastų žiūrovų skaičių, tačiau nemaža dalis tikrų F-1 sirgalių toliau stebi lenktynes per televizorių.

Pernai Didžiojoje Britanijoje žiūrovų skaičius sumažėjo iki 27,6 milijono – 1,5 mln. mažiau nei 2013 m. Nemaža dalis tų žiūrovų lenktynes per TV stebėjo daugiau nei vieną kartą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos