Nors prieš lenktynes komanda teigė, kad startuos dviejų Kauno rajono vairuotojų – Luko Laukaičio ir Dariaus Ardavičiaus sudėtimi, tačiau netikėtai prie ekipos prisijungė panevėžietis Kristijonas Pelanis.
Sustiprinusi savo sudėtį „PROflame by IRP“ komanda trasoje pasirodė su naujuoju BMW M2. Ringaudų autoservise lenktynėms paruoštas automobilis buvo vienintelis toks visoje „Aurum 1006 km“ dalyvių rikiuotėje.
Kaip teigė Lukas Laukaitis, kruopščiai atlikti namų darbai pasiruošimo stadijoje leido išvengti techninių problemų lenktynių savaitgalį.
„Treniruotės vyko sklandžiai, be jokių automobilio kaprizų ar kitų staigmenų. Galėjome maksimaliai koncentruotis į vairavimą, į automobilio derinimą ir testavimą „Aurum 1006 km“ lenktynių trasoje. Visgi ši trasa yra unikali, suformuota tiesiog kelio atkarpoje. Daug tiesiųjų, aštrūs stabdymai.
Pradžioje žiūrėjome, kaip laikosi stabdžiai, kaip keičiasi „Liqui Moly“ alyvos temperatūra mūsų BMW variklyje, transmisijoje. Paaiškėjo, kad viskas gerai ir treniruotės mums buvo sėkmingos.
Kvalifikaciją pradėjau aš. Važiavome keletą ratų, tuomet stojome pituose, perleidau vairą Kristijonui Pelaniui.
Pavyko pasiekti panašius rezultatus – pas mane 1 min. 18,3 sek., pas jį 1 min. 18,1 sek. Laikas gal ir nebuvo kažkoks rekordinis, tačiau važiavome be rizikos, nes koncentravomės į pagrindines lenktynes šeštadienį“, – pasakojo Lukas Laukaitis.
Pagrindines „Aurum 1006 km“ lenktynes komanda pradėjo iš 13-os starto pozicijos. Kaip teigė komandos vairuotojas Lukas Laukaitis, apart vieno incidento su „Noker racing team“ automobiliu, per kurį buvo išmuštas galinis BMW M2 žibintas, „PROflame by IRP“ ekipa daugiau nuostolių neturėjo ir žingsnis po žingsnio artėjo prie savo tikslo.
„Pirmasis prie vairo sėdo Kristijonas Pelanis. Pirmą valandą jokių staigmenų nepasitaikė, antras važiuoti sėdau aš, vėliau ir Darius Ardavičius. Štampavome stabilius ratų įveikimo laikus, stebėjome konkurentus, ar reikia pasispausti, ar galime patausoti techniką.
Būsiu atviras – kadangi startavome su debiutiniu automobiliu, atsižvelgėm į tą faktą, kad techninių niuansų įvykti gali. Nenorėjome persistengti. Tiesiog vykdėme savo planą ir įpusėjus varžyboms važiavome greta savo klasės draugų.
Tik antroje varžybų pusėje, varžovų tempas kiek sumažėjo dėl vienokių ar kitokių niuansų, o mes išlaikėme stabilumą ir iškovojome pergalę savo klasėje SP4, o bendroje įskaitoje pasiekėme devintą vietą. Taigi, tikslas įgyvendintas, nes būtent to ir siekėme – patekti į dešimtuką absoliučiai ir klasėje iškovoti kuo aukštesnę poziciją. Beje, dešimtuke mūsų BMW M2 buvo vienintelis pačių sukonstruotas automobilis, nes kiti varžovai važiavo gamykline technika. Mums tai pirmi metai su šiuo automobiliu, todėl rezultatą vertiname teigiamai.
Dėkojame savo rėmėjams ir partneriams, kurių palaikymą jautėme visą savaitgalį. Veiksmas virė ne tik trasoje, „pituose“, bet ir „padock`e“.
Čia mumis ir mūsų komandos svečiais visą laiką rūpinosi partneriai – „Chorizo miesto mėsinė“, atgabenusi išskirtinio skonio mėsos produktų. Juos vietoje kepė mūsų rėmėjai „PROflame“, naudodami savo aukščiausios klasės grilio įrangą.
Taip pat turėjome ir dar vieną gurmanišką naujovę – visi mūsų ekipos sportininkai bei pas mus užsukę svečiai buvo pavaišinti tikru baltymų šaltiniu – kompanijos UAB „Acheta“ produktu – Lietuvoje augintais ir džiovintais svirpliais“, – sakė Lukas Laukaitis.
Komanda taip pat dėkoja ir kitiems savo partneriams bei rėmėjams – „LKU kredito unijų grupė“, UAB „Ewcon“, „Transporto elektronika“, UAB „Specagra“, Dariui Janušui.