Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Permainingas WRC Kroatijoje: lyderio avarija ir dėl pergalės likę varžytis estas bei velsietis

Trečioji Kroatijos WRC ralio diena pažėrė nemažai staigmenų. Pirmoje dienos pusėje avarijos metu savo bolidą sudaužęs turėjo pasitraukti ralyje iki tol pirmavęs T.Neuville. Prancūzo pasitraukimas įžiebė visą dieną trukusią kovą dėl pergalės tarp Elfyno Evanso ir esto Otto Tanako.
WRC, Kroatijos etapas
WRC, Kroatijos etapas / WRC.com iliustr.

Prasidėjus trečiai ralio dieną lyderius vijosi O.Tanakas. SS9 metu likęs antras, jis E.Evansą aplenkė net 5,4 sekundėmis. Patenkintas estas pažymėjo, kad puikiai padirbėjusių mechanikų dėka jo automobilis valdomas daug geriau, nei penktadienį. Estas tikėjosi šeštadienį būti tarp greičiausiųjų.

Kovoje dėl pirmos vietos T.Neuville, pirmame dienos greičio ruože (SS9), padidino savo persvarą prieš E.Evansą iki jau 10,5 sek.

SS11 metu slystelėjęs galine bolido dalimi į didelį akmenį atsitrenkė lyderio T.Neuville bolidas. Po avarijos nuo kelio nuvažiavęs jo automobilis užstrigo ir kaip vėliau pasirodė, buvo per daug apgadintas, kad galėtų tęsti varžybas. Naujuoju ralio lyderiu netikėtai tapo E.Evansas („Toyota“).

Nuo SS12 greičio ruožo prasidėjo tiesioginė kova tarp O.Tanako ir E.Evanso dėl pirmos vietos. Viename greičio ruože greitesniu būnant tai vienam, tai kitam sportininkui.

Bauda, palaidojusi S.Ogier šansus pavyti lyderius

SS13 greičio ruože laimėjęs S.Ogier buvo nubaustas 1 min. laiko bauda už antrą ralio dieną pažeistas saugumo taisykles. Paaiškėjo, kad SS2 metu, kai prancūzas pramušė savo bolido padangą, nors ir S.Ogier itin greitai pasikeitė ratą, jis kartu su šturmanu prieš pajudėdamas pilnai neužsisegė sportinių saugos diržų. Išanalizavus vaizdo įrašą teisėjai pastebėjo, kad automobilis pamažu riedėjo, kol vairuotojo su šturmanu diržai buvo neužsegti.

WRC sporto direktorius pakomentavo susidariusią situaciją: „Vaizdo įraše aiškiai matome, kaip jau pradėjęs iš lėto važiuoti S.Ogier privirtina savo diržus, tuo tarpu jo šturmanas to nepadaro. Po 13 sek. judėjimo šturmanas atrodo, kad lyg taip pat tai padaro, tačiau vėliau bolidui pradėjus važiuoti greičiau pastebėjome, kad šturmanas toliau stengėsi diržus stipriau priveržti“.

„Tik prabėgus 34 sek. šturmanas V.Landais pagaliau saugiai pritvirtino savo saugos diržus. Tai ryškus saugumo taisyklių pažeidimas. Saugos diržai turi būti pritvirtinti ir pakankamai suveržti automobiliui dar nepradėjus judėti“, – teisėjų sprendimą paaiškino WRC sporto direktorius K.Lindstromas.

Konkurencija tarp O.Tanako ir E.Evanso aštrėja

Estas O.Tanakas laimėjęs SS14 greičio ruožą sumažino atsilikimą iki E.Evanso vos iki 12,5 sek.

„Paskutiniuose dvejuose greičio ruožuose „Ford“ automobilis dirba labai gerai. Kol kas visą šią dieną pavyksta išlaikyti gerą ritmą. Važiuoju ant sukibimo ribos“, – po pergalės greičio ruože mintimis dalinosi O.Tanakas.

SS15 metu dėl pirmos konkuruojantys sportininkai vėl apsikeitė vietomis. O.Tanakui kilo problemų su rankiniu stabdžiu, dėl ko jis šiame greičio ruože pralošė E.Evansui 4,3 sek.

„Na ir nelaimė! Vieną akimirką viskas gerai, o kita rankinis stabdis staiga nustoja veikęs“, – finišavęs skundėsi O.Tanakas.

E.Evansas, nors ir SS15 užleido į priekį greitesnius K.Rovanperą ir S.Ogier, tačiau svarbiausia, aplenkęs estą padidino savo pranašumą iki jau 16,8 sek.

„Jei atvirai, nemanau, kad šio pranašumo užteks“, – padidinta savo persvara neskubėjo džiaugtis E.Evansas.

Paskutinio dienos greičio ruožo santrauka

Paskutiniame šeštadienio greičio ruože (SS16) O.Tanakas dar labiau sulėtėjo, atrodė, tarsi prie jo rankinio stabdžio gedimo prisidėjo dar kokios nors papildomos problemos. Estas greičio ruožą laimėjusiam S.Ogier nusileido net 14,4 sek.!

„Aš nežinau kas, atsitiko bolidui. Jį tiesiog buvo labai sunku suvaldyti. Nežinau kas čia nutiko, tačiau labai džiaugiuosi, kad ši ralio diena pasibaigė“, – akivaizdžiai nusivylęs dienos pabaiga konstatavo O.Tanakas.

Greičiu SS16 nestebino ir ketvirtoje vietoje finišavęs E.Evansas, tačiau dar padidinęs persvarą prieš estą, jis paskutinę ralio dieną pradės turėdamas solidžią 25,4 sek. persvarą.

Kroatijos WRC etapo bendra įskaita po SS16:

Kroatijos WRC etapo bendra įskaita po SS16
Kroatijos WRC etapo bendra įskaita po SS16

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai