Permainingose „CBet Rally Rokiškis“ varžybose – „Viada-Multi FX“ ekipos triumfas komandų įskaitoje

Praėjusį savaitgalį Rokiškyje baigėsi dvi dienas trukęs ketvirtasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas. Jame startavo ir „Viada-Multi FX“ ekipa, kurios sudėtyje šįkart buvo trys ekipažai – Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu ir Povilas Čaikauskas su Tomu Palavinsku, rašoma pranešime.
„Viada-Multi FX“
„Viada-Multi FX“ / Alfonso Rakausko nuotr.

Nors tik vienam iš trijų ekipos duetų pavyko žengti ant prizininkų pakylos, tačiau komandinėje įskaitoje to pakako, kad „Viada-Multi FX“ iškovotų pirmąją vietą. Labiausiai prie šio pasiekimo prisidėjo Jono Sluckaus ir Giedriaus Šileikio duetas. Jie galutinėje absoliučios įskaitos rikiuotėje įsitvirtino šeštoje vietoje, o savo klasėje LARČ2 pelnė trečiąją vietą.

Nepaisant tokios baigties, ekipos vairuotojas Jonas Sluckus teigė nesąs patenkintas rezultatu, nes pirmąją dieną padarytos klaidos po pergrupavimo lėmė starto poziciją už lėtesnių varžovų. Tai reiškė, kad kurį laiką duetui teko važiuoti dulkėse, o jose lėkti aklai ekipažas nesiryžo ir buvo priverstas sumažinti tempą.

„Nesame patenkinti, nes varžybų pradžioje niekaip neradome tinkamo sukibimo su gruntu ir padarėme daug klaidų. Dėl šios priežasties nukritome žemiau nei planavome ir važiuoti greičiau nebegalėjome, nes gaudavome daug dulkių. Po kelių pasivažinėjimų grioviais nusprendėme nerizikuoti ir paprasčiausiai saugiai finišuoti. Ralis buvo tikrai ilgas ir drąsiai galiu sakyti, kad sunkiausias Lietuvoje. Net ir susirašymas tiek kilometrų greičio ruožų buvo iššūkis. Pabaigoje jau jautėsi ir koncentracijos stoka. Turėjome peržiūrėti video medžiagą ir koreguoti stenogramą. Varžybos išvargino ne tiek dėl paties važiavimo, bet kiek dėl temperatūros ir dulkių, o šiaip viskas puiku, ralis labai geras“, – sakė Jonas Sluckus.

Kur kas didesnes ambicijas prieš startą puoselėjo kitas „Viada-Multi FX“ ekipažas – Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu. Jiems „CBet Rally Rokiškis“ varžybos turėjo būti tarsi reabilitacija po nesėkmingai pasibaigusio ralio Viekšniuose. Ekipažas parodė geriausią laiką testiniame greičio ruože, tačiau ralio dievai duetui vėliau atsuko nugarą.

Dar pirmąją dieną ekipažas kliudė akmenį, apgadino savo automobilį ir apskritai vos neiškrito iš varžybų. Praradę galimybę kovoti dėl solidesnio taškų skaičiaus Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas lenktynes tęsė, bet jau be didelių ambicijų ir tik vedini tikslo pasirodyti savo gerbėjams.

„Jau per susirašymą matėme, kad laukia sunkus ralis. Buvo naujų ar labai seniai važiuotų greičio ruožų, todėl šįkart ralis čia buvo tikrai kitoks. Galime tik pagirti organizatorius, kad šįkart įdėjo daug pastangų surandant tiek įvairių ir skirtingų kelių varžyboms. Nuotaikos prieš varžybas buvo geros, buvome pasitreniravę ir jautėmės geros formos.

Tačiau atsitiko ralis. Antrame greičio ruože, viename iš posūkių kliudėme priekyje važiavusių kolegų iš pakelės į trajektoriją išridentą didelį akmenį. Atvažiavus dideliu greičiu neturėjome jokių šansų jį apvažiuoti. Praridenome jį per automobilio dugną. Iš pradžių atrodė, kad nieko baisaus neįvyko, tačiau po kelių kilometrų pajutau, kad priekinis ratas nebeturi oro. Važiuoti buvo likę pusė greičio ruožo, todėl nusprendėme, kad nestosime jo keisti ir važiuosime iki finišo. Plyštanti padanga tradiciškai pradėjo ardyti mūsų automobilį – nukrito sparnas, posparnis, lūžo buferis.

Ne gana to, likus maždaug kilometrui iki finišo, visiškai tiesioje atkarpoje sulūžo galinė traukė. Matyt ji buvo pažeista to paties akmens, kuris buvo praridentas dugnu. Galinis ratas atsistojo skersai, išsitraukė pusašis. Vos ne vos patraukėme automobilį saugiai į šalikelę. Abu su Daliumi pradėjome spręsti, ką padaryti, kad galėtume judėti toliau. Mums pavyko pririšti vieną traukę, kad ji nekristų ir po nemažai laiko, praleisto remontui greičio ruože, sugebėjome pasiekti finišą. Supratome, kad šiose varžybose jau nieko nelaimėsime, nes čia ne Dakaras, kad tokį atsilikimą būtų galima panaikinti“, – sakė Giedrius Notkus.

Po šios nesėkmės ekipažas, vėluodamas į laiko kontrolę, sugebėjo pasiekti serviso zoną. Prie automobilio suskubo „Viada-Multi FX“ ir net kitų komandų mechanikai, kurie mažiau nei per valandą atstatė dueto „Škoda Fabia R5“ į kovinę parengtį. Nors po tokios nesėkmės ekipažas jau nebekovojo dėl vietos absoliučioje įskaitoje ir nukrito į rikiuotės galą savo klasėje, Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas vėliau vis tiek sugebėjo laimėti keletą greičio ruožų ir pademonstruoti, kad gali važiuoti lyderių tempu.

„Žinojome, kad Rokiškyje turime daug savo gerbėjų, todėl nusprendėme lenktynes tęsti. Sportinis pyktis davė savo ir jau kitą greičio ruožą laimėjome, o ketvirtame nuo lyderių atsilikome mažiau nei sekunde. Tai parodė, kad parako tikrai turime. Antrąją dieną, kaip visuomet ryte, nenubudome, šiek tiek pralaimėjome varžovams. Vėliau vėl pavyko važiuoti greičiau ir laimėjome „Power Stage“ ruožą. Antrąją dieną finišavome sėkmingai. Nors tai mus ir mažai tenkino, bet bent jau atidavėme duoklę žiūrovams ir savo gerbėjams. Galiausiai paskaičiavome, kad jei išmestume iš visų rezultatų tą nesėkmingą antrąjį greičio ruožą, tikrai būtume dalyvavę sekundžių kovoje dėl pozicijų lyderių trejetuke“, – sakė Giedrius Notkus.

Trečiasis „Viada-Multi FX“ ekipažas – Povilas Čaikauskas su Tomu Palavinsku 2WD įskaitoje finišavo 15-oje vietoje, o bendroje įskaitoje įsitvirtino 23-ioje pozicijoje. Po varžybų Rokiškyje komandos nariai jau galvoja apie būsimas varžybas Elektrėnuose. Iki jų ekipa dar ketina surengti ir treniruočių sesiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų