Diena „Nemuno žiede“ prasidėjo treniruotėmis ir kvalifikacija. Iškart po jų tradiciškai surengtos ir dvi „Lada Cup“ ir „History Cup“ klasių lenktynių sesijos. Viena jų truko 15 minučių, antroji – 12 ratų. Šių klasių dalyviai prie starto stojo vienoje bendroje grupėje, sudarytoje iš septynių automobilių. Po dviejų įskaitinių važiavimų paaiškėjo nugalėtojai ir prizininkai abiejose klasėse.
„Lada Cup“ įskaitoje didesnių intrigų neįvyko. Abu važiavimus čia laimėjo ir etapo nugalėtoju tapo Mindaugas Glovackas, vairavęs 2105 modelio „žiguliuką“. Abu sykius antras buvo ir šioje pozicijoje įsitvirtino Sigitas Vilkas su „VAZ 2105“, o trečioji pozicija atiteko Juzef Malevski, lenktyniavusiam 21011 modelio „žiguliais“.
„Hictory Cup“ įskaitoje visi dalyviai varžėsi skirtingų gamintojų istoriniais automobiliais. Aukščiausią tempą čia pademonstravo ir ant pirmosios vietos laiptelio žengė Vidmantas Pociūnas su „Ford Sierra“. Jis laimėjo abu važiavimus.
Antroje vietoje pasirodymą baigė ir pirmąją taurę karjeroje iškovojo šios disciplinos naujokė Ingrida Kulikauskienė, trasoje pasirodžiusi su „Honda Civic“ automobiliu. Aleksandr Kogodovskij su „Volkswagen Golf“ automobiliu užfiksavo trečią rezultatą.
Po šių važiavimų į trasą jau buvo išrikiuoti pagrindinių lenktynių komandų automobiliai. Ilgų nuotolių varžybose, kuriose važiuojama keturias su puse valandos, startuoti panoro 25 komandos. Visos jos į startą buvo surikiuotos pagal kvalifikacijoje pademonstruotus rezultatus. Į automobilius pirmosios sėdo moterys, nes šiose lenktynėse iš trijų ekipos vairuotojų viena privalo būti dama.
Į pirmąją poziciją atsistojo „Teenage Mutant Ninja“ ekipa su „Honda Civic Type R“. Tiesa, jiems lyderio vaidmenį išlaikyti pavyko nepilną vieną ratą. Prieš pat pirmojo rato finišą, artėjant prie greičio gesinimo zonos, veikiausiai dėl dar šaltų padangų ekipos vairuotoja nesuvaldė automobilio ir nučiuožė į trasos pakraštį, taip lengva ranka atiduodama pozicijas varžovams.
Toliau trasoje užvirė itin atkakli kova, o ją paįvairino vairuotojų pasikeitimo bei degalų pylimo strategija. Šiose lenktynėse vairuotojų pasikeitimai vyksta vienam iš ekipos narių pravažiavus ne mažiau kaip 20, bet ne daugiau kaip 30 minučių, tad komandų vadovai turėjo sukti galvą, kada geriausia kviesti savo ekipos narį į dalyvių parką atilikti pasikeitimą.
Komandų vadovai turėjo savo sprendimus derinti ir su esama situacija trasoje – išnaudoti geltonų vėliavų, saugos automobilio fazę. Beje, saugos automobilio fazė šįkart buvo matoma ne kartą, dėl trasoje sustojusių ar iš trasos išlėkusių ir didesnius bei mažesnius incidentus patyrusių dalyvių automobilių.
Dėl pirmosios vietos atkakliausia kova užvirė tarp ekipų „Elkitas“ su „Audi A4“ bei „Radvilis“ su BMW. Komandos ne kartą keitėsi pozicijomis, tačiau nei vienai, nei kitai komandai ryškesnio atotrūkio susikurti nepavyko. Galiausiai ekipa „Elkitas“ varžybų pabaigoje turėjo atlikti neplanuotą sustojimą, kai visiškai susidėvėjo viena iš padangų. Ją teko keisti, tad komanda dar šiek tiek atsiliko nuo „Radvilio“.
Tačiau dėl saugos automobilio fazės ir geltonų vėliavų trasoje „Radvilis“ niekur pabėgti negalėjo, todėl abi komandos paskutinėse lenktynių minutėse važiavo „į tą patį ratą“. Iki pat finišo „Radvilio“ komandai pavyko atlaikyti spaudimą ir iškovoti išties įsimintiną pergalę, per keturias su puse valandos įveikus 116 ratų Kačerginės „Nemuno žiedo trasoje“.
Trasoje pasitaikė ir gedimų, ir nedidelių incidentų. Dėl jų nefinišavo devynios komandos.
Vieną komandą, likus vos porai minučių iki finišo, teisėjai diskvalifikavo už keletą kartų pasikartojusį dvigubos geltonos vėliavos nepaisymą.
Šiose lenktynėse dalyviai kovojo ne tik dėl nugalėtojo vardo bendroje etapo įskaitoje, bet ir klasėse. Klasėje iki 1,6 litro varikliais nugalėtojais tapo komanda „GAZ Racing Team“.
Klasės nugalėtojai įveikė 115 trasos ratų ir netgi pasiekė trečiąją poziciją bendrojoje įskaitoje. Jie dviem ratais už savęs paliko komandą „Pajūrio slalomas“. Nuo pastarųjų dar ratu atsiliko ir trečioje klasės vietoje pasirodymą baigė ekipa „HERA“.
Gausiausia klasė buvo varikliais virš 1,6 litro. Čia nugalėtojais tapo absoliutūs šio etapo nugalėtojai – „Radvilis“ ekipa su BMW. Artimiausią klasės varžovą – ekipą „GT“ jie aplenkė keturiais ratais.
Aštuoniais ratais nuo lyderių atsiliko, tačiau ant trečiojo laiptelio klasėje žengė „KADE Racing“ ekipa.
OPEN klasėje varžėsi vos trys dalyviai. Nugalėtojais čia tituluoti ekipos „Elkitas“ nariai. Antroje šios klasės vietoje finišavo „Monster Energy by Blackstar“ komanda, važiavusi „Seat Ibiza FR“ automobiliu ir turėjusi šiokių tokių techninių problemų.
Vos 57 ratus įveikė, tačiau trečioje vietoje liko ir su taurėmis namo grįžo komandos „Songok“ nariai.
Renginio organizatoriai taip pat įsteigė ir dvi nominacijos – gražiausio ir sportiškiausio automobilio. Sportiškiausiu tapo saugos lankais aprūpintas „Monster Energy by Blackstar“ ekipos „Seat Ibiza FR“.
Gražiausio automobilio titulą laimėjo ekipa „Ratrace.lt“, startavusi išskirtine, ryškiai žalia „Lamborghini Huracan“ spalva nudažytu „Volvo 940“ automobiliu.
Renginio organizatoriai praneša, kad ketvirtasis šios varžybų serijos etapas toje pačioje trasoje įvyks spalio 10 dieną.