Su šiuo automobiliu Loebas turės įveikti 20 kilometrų trasą, kurią sudaro 156 posūkiai bei pusantro kilometro aukščio amplitudė – startas yra 2,8 km o finišo linija – 4,3 km aukštyje virš jūros lygio.
„Peugeot“ neslepia ambicingų savo planų – jie tikisi, kad Loebui pavyks iškovoti pergalę. Paskutinį kartą šios kompanijos 405 T16 modeliu pirmoje vietoje finišavo amerikietis Robby Unseris. Metais anksčiau – legendinis ralio meistras, suomis Ari Vatanenas.
Visgi, jeigu 405 T16 savo proporcijomis buvo panašus į automobilį, ant kurio buvo gamintas, šis 208 T16 yra visiška priešingybė. Nors ir automobilyje palikti kai kurie esminiai bazinio 208 bruožai, didžioji dalis kėbulo pakeista neatpažįstamai. Pats gamintojas pripažįsta, kad naujasis ralio ginklas pernelyg smarkiai skiriasi nuo paprasto „Peugeot 208“.
Gamintojo nuotr./„Peugeot 208 T16 Pikes Peak“ |
„Šio automobilio proporcijos pakeistos gana smarkiai. „Peugeot“ mums nubrėžė, kokie turi būti automobilio matmenys, todėl į juos siekėme įsprausti kuo geresnį rezultatą. Tai – pats ekstremaliausias 208 egzempliorius pasaulyje“, – tvirtina vienas iš kompanijos dizaino centro vadovų, Michaelis Trouve – jis atsakingas už šios markės automobilių siluetus.
Pranešama, kad variklis sumontuotas už vairuotojo sėdynės, tačiau neaišku, kokia jo techninė charakteristika. Bet kuriuo atveju, džiugu matyti, kad dar vienas gamintojas sugrįžta į aukščiausio kalibro ralį su įspūdingais aerodinaminiais elementais aprūpintu kūriniu iš anglies pluošto.