„Pirelli“ autosporto direktoriaus Paulo Hembery teigimu, naujosios padangos turėtų atlaikyti padidėjusius krūvius, tad dėl jų patvarumo ir ilgaamžiškumo nereiktų nerimauti.
„Tai didžiausi taisyklių pasikeitimai šiuolaikinės F-1 eroje. 2014 m. bolidams turėjome sukurti visiškai kitokias padangas. Bandymai parodė, kad visi susidūrėme su didžiuliu iššūkiu. Tačiau mes daug dirbome pernai bei žiemos metu, kad sukurtume visiškai naujas padangas, kurios yra skirtos naujos kartos bolidams. Dėka naujų sudėčių ir konstrukcijos jos lėčiau dėvesis, tačiau išlaikys tą patį darbinį lygį“, – kalbėjo P.Hembery.
Italų kompanija pernai susilaukė itin daug kritikos dėl greitai nusidėvinčių padangų ir padidėjusio sustojimų skaičiaus.
„Mes tikimės, kad kiekvienas sportininkas Melburno trasoje vyksiančiose lenktynėse stos ne daugiau negu po 2-3 kartus. Savo prognozes galėsime patikslinti po pirmųjų laisvųjų treniruočių. Pirmosios sezono lenktynės visada yra neprognozuojamos. Šiemet tai daryti bus dar sunkiau“, – sakė „Pirelli“ atstovas.