P. Hembery įsitikęs, jog į „Formulę-1“ sugrįžus padangų karui nukentėtų lenktynių įdomumas bei padidėtų išlaidos, kurias šiuo metu siekiama sumažinti.
„Mes dirbame sportui. Tuo tarpu sportas turi nuspręsti ko jam reikia. Jei norima sugrąžinti padangų karą ir procesines lenktynes, kurias matėme praeityje, tebūnie. Ne mums tai nuspręsti“, – sakė „Pirelli“ sporto skyriaus vadovas.
„Mes palauksime ir pažiūrėsime ar keisis taisyklės. Jei jos pasikeis, svarstysime ar ir toliau norime būti „Formulės-1“ dalis. Šiuo metu komandų padangų karas nedomina.“
P. Hembery teigimu, padangų karas šuo metu nedomina ne tik komandų, bet ir varžybas stebinčių žiūrovų. Britas įsitikęs, jog kilusi kova tarp kelių padangų tiekėjų taip pat padidintų išlaidas čempionate.
„Daug kas priklausytų nuo taisyklių. Jei reiktų išleisti 100 milijonų eurų vien dėl to, kad kažkas pagreitėtų puse sekundės ir negalėtum įrodyti, jog tavo padangos geresnės, tokiu atveju nėra prasmės likti „Formulėje-1“.
Komandų vadovai padangų karo nenori
„Matėme kaip buvo praeityje. Gali atvykti į Indianapolį ir po to stengtis, kad lenktynės ten neįvyktų.“
„Sunku kažką pasakyti apie naudotą produkciją padangų karo metu. Didžioji dalis pinigų buvo išleisti dalykams, kurių žiūrovai nematė. Jei žmonės jų nemato, tada mums nesuprantamas toks išlaidavimas.“
P. Hembery prisiminė praeityje įvykusį fiasko Indianapolio (JAV) trasoje, kai lenktynėse startavo tik šeši sportininkai, ant kurių bolidų tuo metu buvo sumontuotos „Bridgestone“ padangos. Britas mano, jog padangų karas ne tik padidintų išlaidas, bet ir keltų grėsmę pilotų saugumui.
„Visų komandų vadovai, su kuriais kalbėjausi, nenori padangų karo. Jie į tai žiūri kaip į pinigų švaistymą. Sugrąžinus padangų karą taip pat iškiltų grėsmė saugumui. Kai kyla karas, gamintojai galvodami apie greitį kartais peržengia saugumo ribas.“
„Matėme kas nutiko Indianapolyje. Taip nutinka vykstant padangų karui. Nemanau, jog tai kas nutiko Indianapolyje buvo gerai tiek padangų gamintojams, tiek pačiam sportui.“