Šią savaitę „Pirelli“ paskelbė, jog siekdama sumažinti sustojimų skaičių lenktynių metu keis padangų struktūrą ir nuo birželio mėnesio ekipoms tieks patvaresnes padangas.
Italų kompanijos sprendimas atlikti tam tikrus pokyčius sukėlė kai kurių ekipų nepasitenkinimą. Viena iš jų „Lotus“. Pastarosios vadovo Erico Boullier teigimu, pakitus „Pirelli“ padangoms, gali nukentėti F-1 komandos, kurios iki šiol neturėjo rimtų problemų su italų produkcija.
Taisyklės draudžia atlikti kardinalius pokyčius
Kaip skelbia britų „Autosport“, kai kurios F-1 komandos siekia išsiaiškinti ar padangų struktūrą pasiryžusi pakeisti „Pirelli“ nenusižengia čempionato taisyklėms.
F-1 techniniamo reglamento 12.6.3 straipsnyje rašoma, jog padangų specifikacijos turi būti patvirtintos FIA ne vėliau nei iki praėjusio sezono rugsėjo 1 d. Po to padangų specifikacijos negali būti keičiamos negavus visų komandų sutikimo.
Tiesa, yra vienintelė išimtis – rimtų pokyčių galima imtis tik tuo atveju, jei padangos kelią nerimą dėl saugumo.
Tačiau kai kurių F-1 ekipų atstovų teigimų, kol kas nevyksta jokios diskusijos dėl galimos grėsmės saugumui. „Pirelli“ atstovai taip pat pripažino, jog dabartinės padangos nėra pavojingos.
„Pirelli“: pokyčiai bus minimalūs
„Pirelli“ autosporto skyriaus vadovo Paulo Hembery teigimu, dauguma ekipų bereikalingai nerimauja, kadangi su padangomis susiję pokyčiai bus minimalūs.
„Buvo juokinga skaityti kai kurių žmonių komentarus apie tai, jog pokyčiai, kuriuos ketiname atlikti, įtakos kovą dėl čempionų titulų“, – sakė britas.
„Kol kas palaukime ir pamatysime kokius tiksliai pokyčius atliksime. Darome viską, jog skirtumas būtų minimalus.“
P. Hembery teigimu, pakoregavus padangų konstrukciją turėtų sumažėti ne tik problemų su galiniais ratais, bet ir sustojimų skaičius. Britas įsitikinęs, jog tai supratusios komandos pamirš kaltinimus apie taisyklių pažeidimą.