Nepasikeis vienintelių – itin minkštos „super-soft“ rūšies – padangų gumos minkštumas. Visos kitos – minkštosios „soft“, vidutinio kietumo „medium“ bei kietosios „hard“ – šiemet bus minkštesnės nei pernai bei mažiau skirsis tarpusavyje.
Jei praėjusiais metais tarp skirtingų rūšių padangų rato įveikimo laikas skirdavosi apie pusantros sekundės, tai šiemet jis neturėtų viršyti sekundės, oficialaus pristatymo metu Abu Dabyje (Jungtiniai Arabų Emyratai) žurnalistams pažymėjo „Pirelli“ atstovai.
Skirtingų rūšių sausai dangai skirtos padangos šiemet ir toliau bus žymimos tomis pačiomis spalvomis
Italai tikisi, kad greičio skirtumų tarp skirtingų rūšių sumažinimas ir ilgesnis lėtesnių padangų tarnavimo laikas pakeis pernai vyravusią praktiką, kai lenktynėse daugiausiai buvo naudojama minkštesnė tą savaitgalį rūšis, ir paįvairins komandų taktinius sprendimus.
„Pirelli“ viliasi, kad šiemet, kaip ir pernai, lenktynėse sportininkams padangas reikės keisti po 2 ar 3 kartus, tačiau apsidrausdami pažymėjo, kad tai priklausys ir nuo to, kokią prispaudžiamąją galią generuos šių metų „Formulės-1“ bolidai.
Ne tokia apvali kaip pernai padangų konstrukcija, gamintojo teigimu, padidins ratų sukibimą su kelio danga bei palengvins bolido valdymą. Prognozuojama, kad tai turėtų sportininkams suteikti dar didesnę laisvę sportininkams lenkti vienas kitą.
Skirtingų rūšių sausai dangai skirtos padangos šiemet ir toliau bus žymimos tomis pačiomis spalvomis: itin minkštos – raudona, minkštosios – geltona, vidutinio kietumo – balta ir kietosios – sidabrine. Tiesa, pastarųjų tonas bus gerokai tamsesnis, kad būtų lengviau jas atskirti nuo laipteliu minkštesnių ratų.
Labiausiai turėtų pasikeisti šlapiai dangai skirtų padangų išvaizda. Tarpinėms oro sąlygoms skirtos „intermediate“ padangos bus žymimos žalia spalva, o visiškai šlapiai trasai „wet“ – mėlyna. Be to, šios nuo šiol bus puošiamos ne „P-Zero“, o „Cinturato“ prekės ženklu.
Visų rūšių padangų žymėjimas – šonuose esančios spalvinės juostos, „Pirelli“ ir „P-Zero“ arba „Cinturato“ logotipai – šiemet bus stambesni nei pernai, kas turėtų dar labiau palengvinti skirtingų rūšių atskyrimą televizijos žiūrovams.
„Formulės-1“ sirgaliai namuose šiemet lenktynių metu galbūt gaus dar daugiau įdomios informacijos – „Pirelli“ teigimu, varžybų transliuotojams bus teikiama daugiau duomenų apie padangas, pavyzdžiui, jų amžius, ir visa tai turėtų būti perteikta į televizijos ekranus.