Italų įmonės atstovų teigimu, po vieną jų komplektą bus išdalinta kiekvienai komandai. „Pirelli“ siekia įvertinti tokių padangų darbą, kai nėra naudojami padangų šildytuvai.
Per keturias dienas truksiančius bandymus ekipos galės sunaudoti 30 komplektų padangų. Papildomas vidutinio kietumo padangų komplektas bus skirtas naudojimui be šildytuvų.
„Jos yra laikomos prototipinėmis, kadangi norime jas įvertinti, kai nėra naudojami šildytuvai“, – teigė vienas iš „Pirelli“ atstovų.
Italų bendrovė į Bahreiną taip pat atsiveš itin kietos sudėties „žiemines“ padangas, kurios dėl gana žemos oro ir trasos dangos temperatūros buvo naudojamos Jereze (Ispanija) vykusiuose bandymuose.Šios padangos į Bahreiną bus atgabentos komandų prašymu.
„Pirmieji bandymai Jereze buvo skirti komandoms prisitaikyti prie pasikeitusių taisyklių. Taigi, normalu, jog padangoms nebuvo teikiamas prioritetas. Tokiu metu, net ir pietų Ispanijoje, oro sąlygos neatitinka tų, su kuriomis susidursime sezono metu. Bahreine tikimės geresnių oro sąlygų bei daugiau nuvažiuotų ratų. Tai leistų mums ir komandoms surinkti daugiau informacijos apie naujas padangas“, – sakė „Pirelli“ autosporto direktorius Paulas Hembery.