Pirmieji du „Sport“ įskaitos greičio ruožai buvo surengti Kapčiamiesčio pašonėje. Dalyviams čia kone identišką trasą reikėjo įveikti du kartus. Vieną sykį važiuojant viena kryptimi, kitąkart – kita. Bendras šių dviejų greičio ruožų atstumas siekė 140 kilometrų.
Jau pirmame greičio ruože pasipylė praradimai – iš lenktynių pasitraukė „Vaidota Racing Team“ komandos įkūrėjas Vaidotas Paškevičius. Sugedo jo automobilio variklis.
Kitiems dviem šios komandos ekipažams sekėsi skirtingai. Virginijus Narauskas su šturmanu Gyčiu Jackūnu finišavo septinti. Tiesa, duetas vos išvengė didesnių problemų, kai po šuolio per trampliną jų „Mitsubishi Pajero“ krito ant nosies. Ekipažui pasisekė – mechanikams tereikėjo tiesinti priekinę apsaugą.
„Greitas, geras greičio ruožas. Klydom, slydom. Sprendėme situacijas ir sugrįžome. Aplenkėme vieną automobilį, bet mus irgi aplenkė iš paskos startavęs ekipažas“, – sakė Virginijus Narauskas.
Įmonės „Darbštūs vyrai“ vadovas ir kito komandos ekipažo vairuotojas Justinas Putys taip pat vos nepridarė darbo mechanikams. Po greitos atkarpos sankryžoje buvo sudvejota, kur sukti, o paskutinę akimirką priimtas sprendimas baigėsi smūgiu į medį.
Jo ir Valdemaro Milaševskio duetui pasisekė – smūgis kliuvo ne į ratą, o į slenkstį, sparną bei dureles. Duetas pirmąjį greičio ruožą baigė antroje vietoje.
„Buvo vadinamos „šakutės“ ir per vėlai sužinojome, kad posūkis bus į kairę. Sulaužėme tik apdailas, taigi pasisekė. Ir šiaip buvo ką veikti. Buvo šuolių, nukrypimų nuo maršruto.
Stengiamės pratintis prie mašinos ir laikyti tempą“, – kalbėjo Justinas Putys.
Geriausiai šiame greičio ruože pasirodė Vaidotas Mockus su Edmundu Mockumi, o trečią laiką parodė Merkys Saukevičius ir Darius Leskauskas.
Būtent pastarasis ekipažas geriausią tempą pademonstravo antrame greičio ruože. Nuo lyderių 32 sek. atsiliko Tomas Gužauskas su Audriumi Matuoliu. Treti čia finišavo buvusį Vaidoto Žalos „Hilux Overdrive“ testuojantys Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas.
Enduro įskaitoje abu šiuos greičio ruožus geriausiai įveikė Andrius Liškus. Tuo metu ATV klasėje pirmą greičio ruožą laimėjo Romualdas Karužis, o antrąjį – Ramūnas Kembrė.
Po šių greičio ruožų visas dalyvių karavanas paliko Druskininkų apylinkes ir pajudėjo Jonavos rajono link. Gaižiūnų kariniame poligone jų laukė trečias ir ketvirtas greičio ruožai.
Trečiasis greičio ruožas buvo tarsi painus žaidimas didžiulėje smėlio dėžėje ir tapo ne menka užduotimi šturmanams. Nors daugumos komandų automobiliai į servisą grįžo sveiki ir tik pilnomis dugno apsaugomis smėlio, tačiau čia netilo kalbos apie šio greičio ruožo sudėtingumą.
„Nežinau ar paklydome, ar čia klaida kelio knygoje, todėl nukirtome dalį ir važiavome tiesiai į bazę. Bandė visi – ir mašinos, ir keturračiai, ir motociklai. Panašu, kad niekas nerado teisingo kelio ir visi kirto kampą. Pažiūrėsime, ką pasakys organizatoriai. Gali būti, kad ten tikrai klaida“, – sakė Justino Pučio šturmanas Valdemaras Milaševskis.
Trečiame greičio ruože Justinas Putys ir Valdemaras Milaševskis parodė trečią laiką. Greičiausi čia buvo Vaidotas ir Edmundas Mockai. Antro rezultato autoriais tapo Virginijus Liepis ir Dovydas Jasaitis.
Dar vienas „Vaidota Racing Team“ aptarnaujamas ekipažas – Virginijaus Narausko ir Gyčio Jackūno tandemas čia finišavo aštuntas.
„Labai sudėtingas greičio ruožas. Praktiškai visi klydo. Patys irgi klydome. Vienoje vietoje labai daug sukome ratus. Technika atlaikė, pašokinėjome šiek tiek. Matysime, kas bus eigoje, bet kol kas viskas gerai“, – po trečiojo greičio ruožo pasakojo šturmanas Gytis Jackūnas.
Trečią greičio ruožą Enduro įskaitoje laimėjo Vytautas Radzevičius, o ATV klasėje sparčiausiai į finišą atvyko Artūras Skaržinskis.
Ketvirtasis greičio ruožas nusidriekė 37 kilometrus ir prasidėjo jau temstant. Prieblandoje startavę dalyviai finišą pasiekė jau su tamsa.
Šis greičio ruožas pasižymėjo ne tik gana siauromis vietomis, bet ir dideliu greičiu. „Vaidota Racing Team“ nariai čia problemų išvengė ir į finišą grįžo sveikais automobiliais.
Justinas Putys ir Valdemaras Milaševskis ketvirtame greičio ruože buvo klasifikuojami ketvirtoje vietoje, o Virginijaus Narausko ir Gyčio Jackūno duetas finišavo penktas. Jie nuo kolegų atsiliko vos 16 sek.
Šiame greičio ruože triumfavo Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu. Antri buvo Merkys Saukevičius su Dariumi Leskausku, o Vaidotui ir Edmundui Mockams pavyko parodyti trečią laiką.
Enduro įskaitoje čia geriausiai sekėsi Andriui Liškui, o ATV klasėje – Laisvydui Kanciui.
Suskaičiavus visų keturių greičio ruožų rezultatų sumą, „Sport“ klasėje kol kas lyderiauja Merkio Saukevičiaus ir Dariaus Leskausko tandemas. Nuo jų 1 min. 20 sek. atsilieka Vaidotas Mockus ir Edmundas Mockus. Beveik penkias minutes lyderiams pralaimi Justinas Putys ir Valdemaras Milaševskis.
Enduro įskaitoje lyderio vaidmuo priklauso Andriui Liškui, turinčiam jau 15 min. persvarą prieš artimiausią persekiotoją. ATV klasėje pirmauja Ramūnas Kembrė.
Per likusias dvi šių varžybų dienas dalyviai dar turės įveikti šešis greičio ruožus.
Jau penktadienio popietę lenktynininkų karavanas pasieks Pabradę. Tuo metu turizmo klasės dalyviai važiuoja kiek kitu maršrutu, nusidriekusiu arčiau Lietuvos pasienio. Jie per varžybų dienas šitaip apvažiuos visą šalies perimetrą.