Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmąją „Ladoga 2015“ dieną organizatoriai siekė atsijoti savo jėgas pervertinusius dalyvius

„Na ką, pasimėgaujam švarių drabužių pojūčiu paskutinį kartą ir pirmyn!“ – gerai nusiteikęs Mindaugas Aškelėnas mirkteli akį ir su demonstratyviu pasitenkinimu tempiasi ant savęs švarią motociklininko aprangą. Jie puikiai supranta – sausų batų ir gaiviai kvepiančių švarių rūbų nebeliks po pirmųjų kilometrų pelkingosios Ladogos bekelės.
„Ladoga 2015“ starto pakyla
„Ladoga 2015“ starto pakyla / Gedmanto Kropio nuotr.

„Moto“ įskaitos vadovo Sergejaus Kiseliovo teigimu, ilgai lauktus ir pagaliau vėl į Ladogos varžybų trasas sugrįžusius motociklininkus pirmąją dieną norėta šiek tiek palepinti – specialusis ruožas yra sąlyginai ilgas, tačiau ne pats sudėtingiausias, norima vairuotojus apšildyti prieš tikrąją kovą, o kartu ir atsijoti tuos, kurie dar nėra pakankamai subrendę „ladogiškajai košei“.

Šios dienos greičio ruožas buvo penkiasdešimties kilometrų ilgio. Juos lietuviai įveikė per vieną valandą ir dvidešimt septynias minutes, o tai jiems užtikrino penktąją vietą. Greičio ruožo lyderiais tapo vietiniai motociklininkai S.Melkovas ir A.Kolobovas, šiose apylinkėse besitreniruojantys ir jas puikiai pažįstantys.

Gedmanto Kropio nuotr./„Ladoga 2015“ starto pakyla
Gedmanto Kropio nuotr./„Ladoga 2015“ starto pakyla

Kaip pasakoja Aidas Bubinas, šios dienos trasoje turėjo galimybę pralėkti net 90 km/h greičiu, o po asmeninių treniruočių Pabradės pelkynuose, čia buvo net ne pelkynai, o autostrada.

Gręždamas šlapias kojines ir demonstruodamas vandens prisemtus batus, Mindaugas pasakoja apie „ladogiškuosius kelių tiesimo ypatumus“.

Leki ir tik gaudai akimis, ar neatsivers tuoj kokia netikėta „duobė“.

„Pasisėmiau naujos patirties, žiūrėk, gal perteiksiu žinias ir „Fegda“ įves naujoves Lietuvos keliuose (juokiasi). Medienos jiems čia tikrai netrūksta. Tai jie ir kloja kelią ja!

Suguldo rąstus ant kelio, kaip mes namuose kokį parketą kambaryje išklotume, ir jau gerai. Bet kad tie rąstai sugeba pradingti, pasisukti, o, žiūrėk, koks vienas kitas ir stačias atsistoti. Leki ir tik gaudai akimis, ar neatsivers tuoj kokia netikėta „duobė“. O jų ten tikrai netrūko! Tada kerti per stabdžius, leidi ratą į tą pilną vandens ar molio duobę ir net neįsivaizduoji, ko laukti.“

Gedmanto Kropio nuotr./„Ladoga 2015“ starto pakyla
Gedmanto Kropio nuotr./„Ladoga 2015“ starto pakyla

Apšildę padangas Ladogos ežerą supančiuose miškuose, kupini teigiamų emocijų ir entuziazmo lietuviai Aidas Bubinas ir Mindaugas Aškelėnas nekantriai laukia rytojaus. Tos pačios organizatorių paskirtos penkios valandos specialiojo greičio ruožo įveikimui kaip ir šiandien, bet beveik dvigubai mažiau kilometrų – akivaizdu, bus sunkiau!

Visureigiu „Toyota Land-Cruiser 70“ važiuojantys Jonas Paičius, Tomas Sangavičius ir Pavelas Denisov trasą įveikė per daugiau nei keturias valandas ir nuo tokia pačia „Toyota“ važiuojančių lyderių A.Prošin ir E.Kudin atsiliko dviem valandomis ir septyniolika minučių bei užėmė septintąją vietą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų