Ryte testiniame greičio ruože pirmavo Martyno Samsono ir Ervino Snitko ekipažas („Škoda Fabia N5+“). Tačiau beveik 3,5 km ilgio greičio ruože Martynas artimiausius varžovus lenkė mažiau nei sekunde.
Todėl kai pirmame greičio ruože po M. Samsono ekipažo startavę panašaus lygio varžovai nuo jo 8 km atkarpoje atsiliko 12, 28 ar 38 sekundes, tapo akivaizdu, kad čia ne vien velniškas lyderių tempas yra pagrindinė priežastis. Karštu oru prasidėjusios lenktynės kas minutę startavusius sportininkus stabdė dulkių debesimis: vėjo beveik nebuvo, todėl trasose dulkės beveik nesisklaidė.
Maža to, pirmame greičio ruože šalikelėje ralį baigė M. Žiukelio ir S. Kriaučiūno ekipažas. Dėl to teisėjai greičio ruožą sustabdė, maždaug 30 ekipažų buvo įskaitytas vienodas laikas, o antram bandymui įveikti tą patį greičio ruožą teisėjai jau skyrė daugiau laiko - ekipažai startavo kas dvi minutės.
Greičiausias vėl buvo M. Samsono ekipažas. Tačiau šį sykį antras finišavęs Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas („Škoda Fabia R5“) jam pralaimėjo tik 3,1 sek. Dar 1 sek. lėtesni buvo Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas („Škoda Fabia Rally2 evo“), tačiau būtent šis ekipažas užima antrą vietą po pirmosios lenktynių dienos: nuo M. Samsono jie atsilieka 16,3 sek. G. Notkus po dviejų greičio turi 31,2 sek. deficitą.
Kol kas penktą vietą užima Justo Tamašausko ir Algirdo Pranckūno ekipažas: BMW M3 automobiliu važiuojantys sportininkai yra greičiausi 2WD įskaitoje ir ralio lyderiui pralaimi 57 sek. „Labai daug greitų R5 ir N5 automobiliais važiuojančių konkurentų. Pabandysime juos pavaikytiL būtų smagu finišuoti pirmame dešimtuke prieš startą kalbėjo J. Tamašauskas. 2WD įskaitoje antrąją vietą kol kas užima Saulius Trapuila ir Mindaugas Meilūnas (nuo lyderių atsilieka 1 min. 13 sek.).
Šeštadienį „ORLEN Lietuva“ ralio dalyviai turės nuvažiuoti dar 12 žvyrinių greičio ruožų Mažeikių, Viekšnių ir Akmenės apylinkėse.