Rytis Gurklys buvo vienas iš trijų šioje klasėje besivaržiusių lietuvių, o kartu su mūsų tautiečiais prie starto „Super 1600“ įskaitoje stojo dar keturi latviai ir vienas estas. Tačiau visiems jiems sunkiai sekėsi rasti ginklų prieš jauniausią rikiuotės dalyvį – keturiolikmetį Rytį Gurklį. Jis laimėjo absoliučiai visus važiavimus, o antras buvo vos sykį, kai chronometruojamuose važiavimuose keliomis šimtosiomis sekundės dalimis atsiliko nuo oponento.
Kaip pasakojo Ryčio Gurklio tėtis Nerijus Gurklys, toks sūnaus stabilumas nebuvo staigmena. Keturiolikos metų sportininkas automobilių sporte nėra naujokas, o su juo šiuo metu dirba ir garsus bei patyręs treneris. Be to, vardan technikos patikimumo prieš šių metų sezoną kapitalinio aptarnavimo sulaukė Ryčio Gurklio „Škoda Fabia“. Buvo atnaujinti absoliučiai visi mazgai – net ir tie, kurių resursas teoriškai dar buvo nesibaigęs.
„Prieš šį sezoną pakeitėme trenerį, galbūt dėl to atsirado tam tikra ramybė ir stabilumas. Rytį dabar treniruoja vengras Kristian Szabo. Jis yra Europos bagių čempionas, du kartus laimėjęs Europos ralio kroso „Super 1600“ klasėje, du ar tris sezonus važiavo Pasaulio čempionate „Supercars“ klasėje. Tikrai tituluotas specialistas. Patarimų gauname daug. Ir jis ne tik treneris, bet ir inžinierius. Jis išsakė savo mintis apie automobilio reguliavimą, o mūsų inžinieriai įgyvendino. Per varžybas taip pat rėmėmės jo patarimais ir viskas pasiteisino“, – sakė Nerijus Gurklys.
Pats jaunasis sportininkas Rytis Gurklys tvirtino, kad nors pergalė šiame etape pasiekta įtikinamai, tačiau kova dėl etapo nugalėtojo vardo lengva nebuvo. Be to, vaikinas didžiausios konkurencijos sulaukė ne iš to varžovo, iš kurio to tikėjosi. Vaikinas tvirtina, kad jokios įtampos ar streso kovojant su vyresniais varžovais nejaučia. Priešingai – oponentai turi sukti galvas, kaip susitvarkyti su šiuo keturiolikos metų vunderkindu.
„Nebuvo lengva. Tikėjausi, kad daugiausiai teks kovoti su latviu Martinsu Spikiu, bet jis šįkart nebuvo toks greitas. Savo greičiu kiek nustebino lietuvis Audrius Kragas. Jis mane bandė paspausti, bet susitvarkiau. Galbūt padėjo geri startai ir pirmo posūkio įveikimas, nes pavykdavo išsiveržti į priekį. Aišku, čia ir naujo trenerio indėlis į šį rezultatą. Šiemet nėra minčių apie jokią kitą poziciją tik pirmąją. Žinoma, tokių rezultatų nebūtų be partnerių, tad esame dėkingi „Stokker“, „Valvoline“, „Hansa Flex Hidraulika“, „Bionalis“, „Jurbarko karjerai“, „Vailida“ kompanijoms už pagalbą šių metų sezone“, – sakė Rytis Gurklys.
Šių metų Lietuvos-Latvijos ralio kroso čempionatą sudaro šeši etapai. Antrasis ir vėl vyks Latvijoje, Baroni trasoje. Iki šių varžybų Rytis Gurklys dar turės ir keletą treniruočių sesijų su savo treniruočių automobiliu „Honda“ bei kartingu.