Pirmame pasaulio ralio kroso čempionato etape startuos ir Kasparas Navickas

Po beveik 3 metų pertraukos, pirmajame 2021-ųjų ralio kroso čempionato etape Barselonoje išvysime lietuvį Kasparą Navicką. Europos čempionato prizininkas prie vairo sugrįžta išbandyti „NTeam“ dirbtuvėse 2 metus kurto naujos kartos „Škoda Fabia“ bolido, kuris papildys komandos techninę bazę, pastaraisiais metais varžybose besirūpinančią užsienio sportininkais, rašoma pranešime.
Kasparas Navickas
Kasparas Navickas / Komandos nuotr.

Istorinę 3-ią vietą „Super 1600“ klasėje prieš keletą metų į Lietuvą parvežęs Kasparas Navickas pastaruoju metu nuo ralio kroso neatitolo. Visa „NTeam“ komanda dirbo siekdami padėti užsienio sportininkams pasiekti aukščiausių rezultatų – nuo visapusiško techninio palaikymo ir automobilio nuomos iki intensyvių treniruočių simuliatoriuje bei trasoje su K. Navicku. Tokiu paslaugų paketu naudojosi ir pastarųjų metų vienas „Super 1600“ reitingo lyderių Maratas Knyazevas, Latvijos čempionas Juris Špikis ir kiti sportininkai.

„Lietuvoje, bet kurioje automobilių sporto disciplinoje, dar nedaug komandų, kurios gali suteikti tokį paketą. Dažniausiai esame pripratę, kad lietuviai kreipiasi į vokiečius, čekus ar prancūzus, kur už tam tikrą pinigų sumą gauna galimybę dalyvauti varžybose ir įgyti žinių. Mes savo kelią taip pat pradėjome panašiai, o dabar patys siūlome tokią galimybę perspektyviems sportininkams iš visos Europos,“ – pasakoja Kasparas Navickas. „Pamatę, kad galime sėkmingai pritaikyti savo patirtį, nusprendėme įgyvendinti ir kitą seną svajonę – beveik nuo 0 patiems sukonstruoti ir sukurti konkurencingą bolidą „RX3“ (buvusi „Super 1600“) klasei. Dabar belieka jį išbandyti kovinėmis sąlygomis.“

Likusi ištikima „Škoda Fabia“ konstrukcijai, „NTeam“ komanda į naująjį bolidą sudėjo daugiau nei 15 metų Vaido Navicko, vyr. inžinieriaus Tomo Michailovino patirties ir idėjų. Taip Lietuvoje buvo sukurta pažangi nepriklausoma pakaba, stabdymo ir kitos sistemos. Vienintelė lietuvių kūrėjų nepaliesta dalis liko naujos kartos variklis, surinktas lenktynių pasaulyje pripažintose „Oreca“ dirbtuvėse.

„Pradinius testus jau turėjome tiek Bikernieki, tiek Šiaulių, Kėdainių trasose, tačiau norisi išbandyti „Škoda“ aukščiausio lygio „Euro RX“ kovose. Pačiam jau kuris laikas neteko dalyvauti tokio lygio lenktynėse, taigi bus smagu prisiminti ir kartu pritaikyti naujausias metodikas, prie kurių dirbame su mano mokiniais-lenktynininkais,“ – teigia K. Navickas.

Neseniai baigęs finansų ekonomikos magistro studijas, lietuvis savo laiką dalina tarp darbo šioje srityje ir sparčiai besipildančių ralio kroso mokinių gretų. Vien praėjusį savaitgalį vykusiame Baltijos šalių ralio kroso čempionato etape Rygoje Kasparo patarimų klausėsi Lietuvos „Junior 1000“ klasės čempionas Rytis Gurklys, Latvijos ir Baltijos šalių „R2000“ čempionė Maija Stakena, Latvijos čempionas „R1600“ klasėje Juris Špikis bei jo brolis Martins Špikis. Be K. Navicko patarimų, „NTeam“ šiame etape aptarnavo ir prižiūrėjo net 2 savo nuomojamus bolidus.

Barselonos Pasaulio ir Europos ralio kroso čempionatų etapai startuos penktadienį, Liepos 23 d. Praėjusiais metais dėl COVID-19 pandemijos „RX3“ kategorijos čempionatas taip ir neįvyko, todėl šiemet susilaukia didžiulio dėmesio – Kasparo Navicko laukia kova su daugiau nei 10 varžovų iš 8 šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis