Michaelis Schumacheris finaluose nedalyvavo
Šiose varžybose žadėjo dalyvauti ir legendinis Michaelis Schumacheris. Startiniame sąraše jis buvo įrašytas ir dalyvavo laisvųjų treniruočių metu, tačiau prasidėjus kvalifikaciniams važiavimams „Raudonasis baronas“ nepasirodė.
Kodėl Schumacheris nesiryžo susirungti su greičiausiais Europos kartingo meistrais, oficialiai nepranešama. Neoficialiai sportininkai tarpusavyje šnibždėjosi, kad Schumio rato įveikimo laikai pasirodė tokie prasti, jog jis nutarė nediskredituoti savęs ir WSK varžybose nedalyvavo.
Simas Juodviršis šeštadienį – su baudomis, bet tarp lyderių
Tuo tarpu panevėžietis Simas Juodviršis šiose lenktynėse kovėsi dėl aukščiausių pozicijų.
Pirmosiose laisvose treniruotėse Juodviršiui sekėsi ne itin gerai, tačiau su kiekvienu nuvažiuotu ratu jis vis greitėjo ir vijosi greičiausius.
Kvalifikaciniuose važiavimuose Simas Juodviršis parodė septintą rezultatą, tačiau finaliniuose važiavimuose jam nesisekė.
Pirmajame finaliniame važiavime jis buvo nubaustas dešimties sekundžių bauda ir finiše buvo kvalifikuotas tik dvyliktas, nors finišavo puikioje trečioje vietoje.
„Padariau falšstartą. Akimirką per anksti atleidau sankabą, kartas šoktelėjo iš vietos ir teisėjai tai užfiksavo. Nors po to sustojau ir tai mane tikrai nepadėjo lenktynėse, bet buvau nubaustas“ - kiek nusivylęs teisėjų sprendimu pasakojo Simas Juodviršis.
Antrajame finale Simas važiavo atsargiau ir finišavo septintas, nors starte stovėjo dvyliktoje pozicijoje.
Susumavus dviejų finalų rezultatus, pagrindiniame finale Juodviršis lenktynes pradėjo iš devintos vietos. Po šešiolikos ratų, kai teisėjai mojavo finišo vėliava Simas važiavo penktoje vietoje, tik prieš pat finišą aplenkęs iš pirmos vietos startavusį italą Francessco Celenta.
Sekmadieninis komandos košmaras
„Sekmadienis mūsų komandai prasidėjo košmariškai – sulūžo iš pradžių mano, o po to ir mano komandos draugo kartingų varikliai. Komandos inžinieriai visą dieną vaikščiojo susiėmę už galvų, nes negalėjo nustatyti šių gedimų priežasties“ - pasakoja Simas Juodviršis.
Sekmadienio treniruotėse Simas sugebėjo nuvažiuoti vos penkis ratus, kai netikėtai sustojo variklis – užstrigo cilindras, arba kalbant lenktynininkų terminologija, jis tiesiog „užkalė“.
Mechanikams teko skubiai keisti variklį atsarginiu, kuris nebuvo tinkamai paruoštas lenktynėms – jis neišvystė pakankamos galios.
Kiek vėliau ta pati bėda ištiko ir Simo komandos kolegą iš Brazilijos – jam taip pat buvo pakeistas variklis.
Pirmajame kvalifikaciniame važiavime S. Juodviršis startavo iš penktos pozicijos ir jau po poros posūkių išsiveržė į lyderius. Deja, tiesiosiose silpnesnis Simo variklis neleido išvystyti pakankamo greičio, todėl priešininkai jį pamažu ėmė lenkti. Rezultatas – septintoji vieta.
Antrajame važiavime Juodviršis startavo septintas ir vėl puikiai susitvarkė su priešininkais pirmuose posūkiuose. Kai visi važiuoja vienas šalia kito, Simas sugebėjo juos aplenkti ir pakilti iki trečios vietos, bet po kontakto su priešininku lietuvis atsidūrė už trasos ribų. Į lenktynes jis grįžo paskutinis ir iki finišo spėjęs aplenkti keletą priešininkų finišavo keturioliktas.
Susumavus abiejų važiavimų rezultatus pagrindiniame finale Juodviršiui teko startuoti iš aštuntos pozicijos. Ir vėl pirmuose ratuose, kai sportininkai dar važiuoja visi kartu, Simas pakilo iki ketvirtos vietos, tačiau vėliau tiesiosiose atkarpose oponentams jis negalėjo rimtai priešintis – pernelyg mažas karto greitis lėmė, kad keli sportininkai jį visgi aplenkė. Finišas – tik devintoje vietoje.
Po pirmo etapo Simas Juodviršis kvalifikuotas devintoje „WSK Euro Series“ vietoje.
Kitas etapas po trijų savaičių vyks Ispanijoje. Tačiau jau ateinantį savaitgalį Juodviršis rungtyniaus Italijos Lonato trasoje, kur bus surengtos Andrea Margutti taurės lenktynės. „Tai bus puiki treniruotė man. Be to, komandos inžinieriai tikiuosi suras mūsų variklių gedimo priežastį ir šiose lenktynėse galėsim papildomai ištestuoti naujus variklius“ - nepraranda optimizmo Simas Juodviršis.