Iš vakaro jie turėjo pervažiuoti Zagoroje esantį bivaką. Taigi daug laiko poilsiui nebuvo.
Suprasti akimirksniu
- Pirmajame greičio ruože greičiausias iš visų dalyvių buvo Nasser Al Attiyah (The Dacia Sandriders).
- Iš ralio dėl stipruas kojos sumušimo pasitraukė žinomas motociklininkas Ricky Brabec.
Rokas Baciuška: trukdė dulkės ir smulkios klaidos
Rokas Baciuška 1-ąjė GR įveikė per 2:26:54.
„Likome 7-ti bendroje „Challenger“ įskaitoje, pakilome per dvi pozicijas. Gavome dulkių, jos mus sulėtino. Ir padarėme kelias nedideles navigacines klaidas, kas taip pat šiek tiek atsispindėjo galutiniame laike.
Nuo lyderio atsilikome 6 min. ir 36 sek., o nuo pagrindinio konkurento, argentiniečio, taip pat kovojančio dėl pasaulio čempiono titulo – 47 sekundėmis. Rytoj statuosime iš geresnės pozicijos.
Laikome savo tempą, neleidžiame užvaldyti emocijoms ir per daug „nesiduodame“. Kaip ir minėjau, mūsų tikslas – finišuoti saugiai, todėl stengiamės išlaikyti stabilumą. Bendroje čempionato įskaitoje turime 44 taškų pranašumą, tad viskas mūsų rankose ir, žinoma, mūsų technikos bei inžinierių rankose. Pažiūrėkim, ką atneš rytojus!“, – komentavo finiše Rokas Baciuška.
Antanas Kanopkinas kapojosi su pagrindiniu konkurentu ir techniniais gedimais
„CFMOTO hunder RT“ atstovaujantis keturratininkas Antanas Kanopkinas dar turi teorinių šansų pasaulio čempionate pakilti iki trečios vietos. Bet tam reikėtų aplenkti lenką K.Wisniewskį. Ir, žinoma, finišuoti. GR1 Antanas finišo liniją kirto antras, atsilikdamas 29 min.
„Labai sunki diena – daug techninių nesklandumų. Dieną pradėjau be vairo stiprintuvo. Norint suprasti ką tai reiškia siūlau tiems, kas turi keturratį, ištraukti saugiklį, atsakingą už šią sistemą ir pabandyti pravažiuoti slalomą kur nors žvyro karjere. Jau vien tai atėmė labai daug jėgų ir energijos“, – grįžęs į bivaką kalbėjo „CFMOTO Thunder Racing Team“ pilotas. Plačiau skaitykite čia.
Nerimantas Jucius tikėjosi tvarkingai „švariai“ suvažiuoti
Prieš startą Nerimantas Jucius akcentavo, kad vakarykštis pervažiavimas iš bivako į bivaką buvo ilgas, o šio ryto kelionė iki starto truko dar 110 km. Iš viso – 172 km pervažiavimų.
Tačiau tokie trikdžiai Nerimantui nesutrukdė. Iš 101 motociklininko Rally2 kategorijoje jis finišavo 17-as. Nuo lyderio B.Coxo Nerimantas atsiliko kiek daugiau nei 32 min.
„Nelengvas greičio ruožas, kuris labiau priminė hard enduro pasaulio čempionatą. Aštrūs, dideli akmenys, daug besikartojančių kopų ir +40 karštis. Tikrai buvo ką veikti, bet sėkmingai pasiekiau finišą, niekur nepaklydau ir neklydau! Rezultatai taip pat džiugina, bendroje įskaitoje ir vėl pavyko įtilpti į TOP 30 ir finišuoti 29 pozicijoje, o Rally2 įskaitoje finišą pasiekiau 17 pozicijoje“, – džiaugėsi Nerimantas.
Arūno Gelažninko mokiniai
Greičiausiai iš „AG Dakar School“ motociklininkų važiavo Modestas Siliūnas, besiruošiantis jau antrajam savo Dakarui. Jis finišavo 44-as (iš 101). Nuo lyderio atsiliko 1 val.
7 min. lėtesnis buvo E.Sokolovskij (50-tas), toliau – S.Klevinskas (64-as), G.Šatkus (90-tas).
Laisvydas ir Gintas renka patirties kilometrus: variklis užgęso ant kopos
Bagiu „Voras“ į pirmąsias rimtas varžybas išvažiavo Gintas Petrus ir jo naujasis šturmanas Laisvydas Kancius.
„Jau varžybų režimu išbandžiau šturmano sėdynę, kurią dar reikia truputį prisijaukinti, nes navigacija pažįstama, bet principas, kad informaciją reikia perteikti vairuotojui, dar naujas. Judam, mokomės ir tobulėjam su kiekvienu kilometru. Šiandien truputį pristabdė starterio gedimas, dėl jo praradome apie pusvalandį, bet problemą išsprendėme ir judame toliau. Trasoje buvo ir kopų, ir akmenų. Rytoj laukia beveik 270 įskaitinių kilometrų greičio ruožas“, – rašė L.Kancius savo socialinėje paskyroje.