Išardžius pavarų dėžę paaiškėjo, kad įvarant arba išvarant automobilį iš laivo buvo sudeginta automobilio sankaba. Šiuo metu komandos mechanikai dirba keisdami dalį ir bandymus pratęs kitą dieną. Lenktynininkas teigia, jog tai – pirmasis kartas, kai tenka susidurti su tokia problema.
„Iš pirmo žvilgsnio išvažiuojant iš uosto Zarate automobilis elgėsi keistai. Atvykus į viešbutį mechanikai išardė pavarų dėžę ir pamatėme, kad kažkas vairuodamas automobilį nepagailėjo sankabos. Dabar dalis jau beveik pakeista ir testai nukelti kitai dienai, – pasakojo A.Juknevičius. – Tiesa, pastarąsias savaites čia gausiai lijo, bandymų poligonas pažliugęs, todėl juo naudotis tiesiog neįmanoma. Lauksime rytojaus ir ieškosime būdo išbandyti automobilį dar prieš oficialumus Asunsjone.“
Socialiniame tinkle „Facebook“ A.Juknevičius buvo kiek emocingesnis: „Per paskutinias kelias valandas išgyvenome tikrus amerikietiškus kalnelius. Pasiėmus automobilį nuotaikos buvo puikios – plombos nebuvo pažeistos, išoriškai ir užvedus automobilį viskas buvo puiku. Tačiau tuomet Dakaras nusprendė mesti pirmą iššūkį dar neįveikus starto podiumo – važiuojant testų vietos link pastebėjau, jog sankaba veikia ne taip, kaip turėtų. Mechanikams pažiūrėjus sistemą paaiškėjo, jog kažkas įvarinėdamas arba išvarinėdamas mūsų automobilį „nepagailėjo“ sankabos ir ją sudegino. Dabar mechanikai dirba keisdami dalį bei tikrina visus kitus automobilio elementus, kurie galėjo būti pažeisti, jei kažkas sugalvojo „pagazuoti“ su mūsų bolidu. (..) Dakaras yra Dakaras.“
Kiek anksčiau pranešta, kad po beveik 14 val. trukusio skrydžio per Atlantą, A.Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio Dakaro ralio komanda antradienio ryte vietos laiku viena pirmųjų iš visų dalyvių pasiekė uždarą organizatorių parką parc ferme „Euroamerica“ jūrų uoste Argentinoje. Čia lietuviškoji komanda atsiėmė mėnesį sūriu vandenynu Pietų Amerikos link plaukusią lenktynių ir serviso techniką, kuri, kaip tuomet atrodė A.Juknevičiaus džiaugsmui, atkeliavo nepažeista.
„Keliaujant tokiomis klimato sąlygomis visos metalinės dalys patiria koroziją, jau nekalbant apie kitas rizikas automobilio būklei – neaiškius vairuotojus, išvarančius ir įvarančius automobilius į laivą, darbų atlikimo spartą, žinant ralio mastus ir t.t“, – teigė A.Juknevičius.
Po išsamių testų gamyklos poligone, A. Juknevičiaus komanda keliaus ralio starto link. Nuo Paragvajaus sostinės Asunsjono „CRAFT Bearings“ komandą šiuo metu skiria daugiau nei 1000 km, kuriuos turės įveikti komandos lenktyninis automobilis „Overdrive Hilux“, serviso sunkvežimis bei 2 pagalbiniai automobiliai.
Gruodžio 30, 31 dienomis visi Dakaro ralio dalyviai rinksis į administracines bei technines komisijas, o sausio 1-ąją numatomas starto podiumas. Oficialus varžybų startas – sausio 2-ąją vyksiantis 39 kilometrų prologas.