„Nors ateinančių metų Palangos maratonas bus jau septynioliktasis jo istorijoje, tačiau per 16 metų neprisimenu nė vieno atvejo, kad jau per pirmą valandą nuo registracijos pradžios į organizatorius iškart kreiptųsi net kelios komandos,“ – džiaugiasi ilgų nuotolių lenktynių organizatorius Darius Jonušis.
Per 16 metų neprisimenu nė vieno atvejo, kad jau per pirmą valandą nuo registracijos pradžios į organizatorius iškart kreiptųsi net kelios komandos
Sunku patikėti, tačiau per dvi pirmąsias dienas registracijos procedūrą jau pradėjo dešimt komandų.
O patys pirmieji tai suskato VšĮ „222 klubas“ lenktynininkai, lietuviškojo maratono trasoje į akį kritę su simpatiškuoju „Volkswagen Beetle“.
Tačiau ši komanda 2016-ųjų lenktynėse savo gerbėjus žada nustebinti didelėmis permainomis.
„Norėčiau iš anksto įspėti mūsų fanus, jog Palangoje kitą vasarą nebeieškotų mūsų „vabaliuko“, nes „ENEOS 1000 km lenktynėms rengiame kitą automobilį. Tiesa, su „Beetle“ jis turi nemažai bendro ir jį sieja ne tik tas pats gamintojas. Tai „Volkswagen Scirocco“ - modernesnis, turintis žemesnį kėbulą ir lengviau valdomas. Naujasis mūsų kovinis ginklas padės siekti dar aukštesnių rezultatų,“ – įsitikinęs „222“ komandos vadovas Juozas Abišala.
Naujajame komandos automobilyje plaks ta pati metalinė širdis - 2,0 litro darbo tūrio variklis su turbina, pasiskolintas ir jau išbandytas „Beetle“.
Nors „222“ komanda dar nesuformavo galutinės lenktynininkų rikiuotės, tačiau, pasak J. Abišalos, ekipoje garantuotos vietos ir šiemet joje startavusiems Igoriui Sidunovui ir Linui Puzonui.
Į pirmąjį neoficialų prizininkų podiumą iš greičiausiai registraciją pradėjusių komandų pateko dar dvi - „Algirdai“ ir „Evo Performance“, o pirmoji šalia simbolinės pakylos liko „Domus Lumina Racing“.
Šios komandos registracijos dokumentuose taip pat nestinga intriguojančių naujienų. Kitąmet ekipa savąjį „BMW Compact“ keičia į modernesnį ir greitesnį „Volkswagen Golf GTI“, paruoštą gamykloje pagal „Volkswagen Golf Cup“ lenktynių serijos reikalavimus.
„Lenktynininkų komanda irgi dar nebaigta formuoti, tačiau vietą joje jau užsitikrino ir vienas pirmųjų naują kovinį ginklą išbandys Mantas Jančiauskas“, – patikino „Domus Lumina Racing“ vadovas Mindaugas Varža.
„Greičio manijos“ komanda – irgi ne naujokė „ENEOS 1000 km lenktynėse“. Ir šiemet ji jau pareiškė norą varžytis didžiausioje Baltijos šalyse motorų fiestoje, o iš užsieniečių pirmoji vietą sau lenktynių boksuose rezervavo Latvijos „Zvaigzne Motorsport“ ekipa.
Į organizatorių štabo duris jau beldžiasi ir vieni charizmatiškiausių visoje lenktynių stovykloje – svečiai iš Olandijos „Cor Euser Racing“. Šiemet jos trijų lenktynininkų – amerikiečio, vokiečio ir olando - amžiaus suma viršijo du šimtus metų, tačiau 2016-aisiais komanda ko gero bus labiau atjaunėjusi, bet sukaupusi pakankamai maratoninėje distancijoje taip reikalingos patirties.
Tėvo ir dviejų sūnų Hollandų šeima iš Didžiosios Britanijos taip pat jau pradėjo registraciją ir žada žavėti kurorto publiką savo unikaliais automobiliais.
Kupinas ryžto Palangoje vėl kautis šiemet lenktynėse dalyvavęs „Hyundai WRC“ komandos lenktynininkas Kevinas Abbringas, kuris turėtų papildyti „Samsonas Racing“ lenktynininkų gretas.
Nemenka tikimybė, jog Palangos lenktynių miestelyje ir vėl, kaip ir šiemet, plevėsuos ir tolimosios Australijos vėliava.
„Galimybe lenktyniauti Lietuvoje itin susidomėjo net keli sportininkai iš Australijos. Jeigu viskas susiklostys palankiai, iš tolimosios šalies galime sulaukti net dviejų automobilių“, - džiaugiasi šios žinios kalėdine dovana nelaikantis lenktynių organizatorius D. Jonušis.