Šį ketvirtadienį (kovo 8 d.) startuos už Atlanto vandenyno persikėlęs trečiasis WRC etapas – Meksikos ralis. Meksikoje lauke tvyrant 28–29 laipsnių karščiui čia startuosiančioms komandoms iššūkių netrūksta dar net varžyboms neprasidėjus.
Patirti pirmieji nuostoliai. Serviso zonoje užsiliepsnojo Meksikos komandos „Škoda Fabia R5“ automobilis.
Šį reginį iš arti matė ir „Arctic Energy World Rally team“ komanda. „Labai gaila meksikiečių komandos, kurie prarado labai brangų R5 klasės automobilį. Kas keisčiausia, automobilis užsiliepsnojo serviso zonoje jam stovint, net nevažiuojant. Tad matom, kad nors dalyvių bendrame Meksikos ralio sąraše nedaug, tačiau trasų sudėtingumas, oro sąlygos reikalauja ištvermės ne tik pačių lenktynininkų, bet ir sportinių automobilių.
Į dalyvių skaičių tikrai nereikia koncentruotis ir sakyti, kad bus lengva. Tikrai taip nėra. Vien finišuoti šiame ralyje bus didelė sėkmė“, – po dienos įspūdžių sakė lietuvis lenktynininkas D. Jocius.
Dėl tvyrančio karščio lenktynininkui antrino ir jo porininkas, šturmanas Donatas Zvicevičius. Jo teigimu, neabejotinai tai bus papildomas iššūkis tiek sportininkams, tiek automobiliams.
„Čia išties – labai labai karšta. Automobilyje važiuoji uždarytais langais, tai jame tiesiog dūsti. O dar priekyje esantis oro ventiliatorius pučia karštą orą. Bet įspūdžiai yra labai geri.
Greičio ruožai kažkuo primena Lietuvos žvyrinius ralius. Kuomet vasarą važiuoji žvyru padengta trasa nesant vėjui, dulkių kamuolys taip pat pakyla panašus kaip čia. Meksikoje skirtumas tas, kad yra lengvas vėjelis“, – sakė „Arctic Energy World rally team“ komandos šturmanas.
Pirmadienį Meksikoje „Arctic Energy World rally team“ komanda sėkmingai tęsė pasiruošimo darbus WRC trečio etapo startui. Lenktynininkai D. Jocius ir D. Zvicevičius ištestavo, susireguliavo naująjį automobilį bei susitvarkė visus formulamus administracinėje komisijoje.
„Viskas – nauja. Komanda – nauja, automobilis – naujas, greičio ruožai irgi – nauji. Nuo metų pradžios turėjome du etapus: pirmasis Monte Karle buvo asfaltinis, antrasis Švedijoje buvo ant ledo, sniego keliais, tai šįkart turėsime žvyrines trasas ir daug dulkių. Ne veltui Meksikos komanda sakė „sveiki atvykę į dulkes“. Jų čia išties daug, – po automobilio bandymų sakė D. Jocius. – Trasos bus tikrai slidžios, nes yra daug smėlio, po jo apačia yra kietas gruntas, ant kurio automobilis labai slidinėja. Bet pasibandėme, susireguliavome automobilį kaip mums reikėjo, viskas pavyko puikiai.
Šiandien susitvarkysime administracinius formalumus, o ryt ir poryt lauks greičio ruožų susirašymo dienos.“