„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Pirmoji Fenikso ralio diena pažėrė išbandymų: nuotykių nestokojo visi penki „BRO Racing“ ekipažai

Trečiadienį Tunise buvo duotas startas pirmam Fenikso ralio greičio ruožui. Tai buvo pati ilgiausia distancija šių metų maršrute, kuri lietuvių „BRO Racing“ komandai pažėrė nemažai staigmenų ir nuotykių – nuo gedimų trasoje iki incidentų bendro naudojimo keliuose su vietos gyventojais. Tačiau ekipos nariai rankų kol kas nenuleidžia – prieš akis laukia dar daugiau nei tūkstantis kilometrų Sacharos dykumos prieigose, rašoma pranešime.
„BRO Racing“ komanda pirmame Fenikso ralio etape
„BRO Racing“ komanda pirmame Fenikso ralio etape / Komandos nuotr.

Šiais metais itin gausia sudėtimi pasižyminti „BRO Racing“ komanda į Tunise vykstančias varžybas išsiuntė penkis ekipažus su jų aptarnaujančiu personalu. Čia startavo Tomas Mickus su Dariumi Leskausku, Algirdas Talutis su Gyčiu Vercinsku, Egidijus Malinovskis su Povilu Ignatavičiumi, Artūras Vaidotas su Karoliu Marcinkumi bei Džeraldo ir Ronaldo Ramoškų duetas. Visi jie po prologo stojo prie pirmojo greičio ruožo starto.

Tai buvo pats ilgiausias greičio ruožas iš visų numatytų šių metų varžybose ir jame lietuviai turėjo nemažai netikėtumų. Apie nuotykius, patirtus 377 km ilgio etape, papasakojo „BRO Racing“ komandos vadovas Tomas Mickus.

Pirmieji iš „BRO Racing“ ekipos gretų trečiadienį startavo Egidijus Malinovskis su Povilu Ignatavičiumi, kurie buvo greičiausi išvakarėse vykusiame prologe. Pirmą greičio ruožą ekipažas įveikė išties geru tempu. Visgi juos kiek stabdė sulankstytas ratlankis bei nusuktas priekinis pusašis. Be to, duetas buvo įlėkęs ir į griovį, bet iš ten mikliai išsikapstė ir daug laiko nesugaišo. Preliminariai šį greičio ruožą Egidijus Malinovskis ir Povilas Ignatavičius įveikė trečioje bendrosios įskaitos pozicijoje.

Po šio ekipažo į trasą pajudėjo ir Algirdas Talutis su Gyčiu Vercinsku. Būtent jie susidūrė su didžiausia ir visiškai netikėta staigmena – trasoje jiems baigėsi degalai. Šis nutikimas įvyko iki finišo likus ne keliems, o net 170 kilometrų. Veikiausiai degalų į bagį buvo įpilta per mažai. Dėl degalų stygiaus sustojusiems lietuviams pagalbos ranką ištiesė kitas „BRO Racing“ duetas – Tomas Mickus su Dariumi Leskausku. Būtent jie visą likusią distanciją tempė komandos draugus į finišą, nors patys tądien irgi nestokojo nuotykių ir techninių problemų.

„Mūsų ekipažo situacija irgi ne kokia. Apie 30 km nuo starto pramušėme galinį kairį ratą. Jį pasikeitėme ir važiavome toliau. Tačiau dar už 20 km sprogo dešinys ratas. Įdomu tai, kad atsiveržė rato varžtas ir varžto galvutė ratą pjovė tol, kol nupjovė iki padangos ir padanga išsimontavo. Daugiau ratų neturėjome, nes buvome išvažiavę su vienu atsarginiu.

Galiausiai pasikeitę ratą prisikabinome Algirdo bagį ant virvės ir tempėme į finišą 170 kilometrų.

Susistabdėme prancūzus, kurie paskolino mums ratą, tačiau ratas netiko – prisukome jį tik su dviem varžtais. Taip važiavome dar kokius 30 kilometrų, kol radome stovinčius Algirdą su Gyčiu. Jie mums davė ratą. Nusprendus ratą keisti dar paaiškėjo, kad bevažiuodami pametėme domkratą.

Galiausiai pasikeitę ratą prisikabinome Algirdo bagį ant virvės ir tempėme į finišą 170 kilometrų. Žodžiu, dirbome komandiškai“, – sakė Tomas Mickus, pridūręs, kad nepaisant ne itin sklandžios pirmosios dienos jo ir Dariaus Leskausko tandemas dar turi minčių apie greičiausiųjų penketuką.

Dar vienas „BRO Racing“ ekipažas – Artūras Vaidotas su Karoliu Marcinkumi pirmąją Fenikso ralio dieną irgi nestokojo nuotykių. Jie pirmame greičio ruože įlėkė į akmenis ir sulaužė bagio pakabos svirtis. Kadangi reikiamų atsarginių detalių ekipažas su savimi neturėjo, komanda mikliai organizavo dalių pristatymą tiesiai į trasą, kad ekipažas galėtų tęsti pasirodymą.

Patį apmaudžiausią incidentą patyrė Džeraldo ir Ronaldo Ramoškų ekipažas. Jie prieš greičio ruožą užsuko į degalinę įsipilti benzino ir ten susidūrė su vietos gyventojo automobiliu. Eismo įvykio vietoje prireikė ir policijos pareigūnų įsikišimo, tačiau situaciją pavyko išspręsti greitai bei taikiai ir ekipažas spėjo startuoti savo laiku. Visgi pirmame greičio ruože ekipažo bagiui lūžo amortizatorius.

Kaip teigė komandos vadovas Tomas Mickus, komandos mechanikams šiandien padirbėti reikės iš peties. Jie jau pluša prie visų ekipos bagių, kurie jau atvykę į bivaką.

„Mechanikų laukia tikrai bemiegė naktis. Mums visiems poilsio irgi reikės. Reikia rytojų pradėti šviežesne galva ir šaltesniu protu. Viskas šiaip gerai, ralis nepasibaigė, o tik prasidėjo. Svarbiausia, kad visi ekipažai važiuoja“, – sakė Tomas Mickus.

Beje, staigmenų Fenikso ralyje nestokoja ne tik dalyviai, bet ir patys organizatoriai. Jie dėl pasikeitusių oro sąlygų – artėjančio stipraus lietaus, priversti keisti maršrutą. Ketvirtadienį dalyvių turėjo laukti antrasis, 219 km ilgio greičio ruožas, tačiau vietoje jo bus organizuojamas kitas, maratoninis dviejų dienų greičio ruožas, kuris baigsis penktadienį vakare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“