Nors trečiadienį ralis jau persirito į antrą pusę ir dalyviams liko kiek mažiau sportinių kilometrų nei jau pravažiuota – atsipalaiduoti dar tikrai negalima. Šiandien sportininkams teko įveikti 186 kilometrus Sacharos dykuma, iš kurių daugiau nei 170 sudarė du greičio ruožai. Pirmasis dienos greičio ruožas driekėsi kalnuotose vietovėse, bet dalyviams kopti į juos neteko – trasa buvo greita, o važiuoti reikėjo daugiausiai keliukais su žvyrine kelio dangą. Sportininkai pasakojo, kad buvo daug dulkių ir matomumas buvo prastas. Antrasis greičio ruožas dalyvius nuvedė gilyn į dykumą, kurioje jų laukė didesnės kopos.
Tarpiniai rezultatai
Anksčiau dėl agregatų kaitimo bėdų turėjęs Daliaus Olechnavičiaus ir Aido Bubino ekipažas dėl greitos trasos turėjo ir toliau saugoti savo motobagį, bet net ir tausojant techniką pirmajame greičio ruože savo klasėje buvo šešti. Nuo pirmosios vietos „Specialist Racing Team“ ekipažas atsiliko kiek mažiau nei keturiomis minutėmis. Antrasis greičio ruožas pametėjo iššūkių ir ekipažą nuo pirmosios vietos skyrė jau net 10 minučių skirtumas. Susumavus abiejų greičio ruožų rezultatus dieną lietuvių ekipažas baigė užimdami dešimtąją poziciją SSV klasėje.
Po ketvirtosios dienos D.Olechnavičius ir A.Bubinas rikiuojasi trečioje pozicijoje, o iki antrosios juos skiria 16 minučių. Rezultatai kol kas preliminarūs ir gali keistis.
Romualdas Karužis, važiuojantis keturračiu, jau antrą dieną iš eilės diktuoja tempą ir šiandien keturračių įskaitoje vėl rikiuojasi rezultatų lentelės viršuje. Tiesa, abiejuose šiandienos greičio ruožuose lietuvis parodė antrą greičiausią laiką, bet susumavus rezultatus išsaugojo pirmą vietą. Pagal preliminarius rezultatus po keturių dienų Romualdas Karužis užimą pirmąją vietą ATV klasėje ir turi net pusės valandos pranašumą prieš antroje vietoje esantį lietuvį Adomą Gančierių. Keturračių klasę, beje, galima vadinti lietuviškiausia – be lietuvių čia varžosi tik du sportininkai iš Lenkijos.
Artėja ralio finišo tiesioji
Po nakties dykumoje ir profilaktinių techninių darbų, kuriuos turės atlikti patys, rytoj lenktynininkų laukia trys šimtai kilometrų, iš kurių beveik 230 sudarys greičio ruožai. Pravažiavę šimtą kilometrų dalyviai galės vėl susitikti su komandų mechanikais, kurie turės valandą ir dešimt minučių serviso laiko. Tai turėtų leisti kiek drąsiau spustelti pedalą ir atsikovoti prarastas minutes, nes tai padaryti lieka vis mažiau laiko. Paskutinę ralio dieną, penktadienį, bus likę vos 113 sportinių kilometrų.