Tiesa, diena nebuvo lengva – nors didelių navigacinių sunkumų sportininkai nepatyrė, dėl didelio karščio ir klampaus smėlio trasų reikėjo saugoti techniką, kad ši neperkaistų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Pirmas greičio ruožas labai sudėtingas – daug dulkių, daug lenkimų. Smėlis buvo labai minkštas, o trasa labai banguota, tad technikai teko didelis krūvis. Visą laiką variklis ir variatoriaus diržas kaito, teko pastoviai su tuo kovoti. Antras, 22 kilometrų greičio ruožas, buvo lengvesnis – daug tiesiųjų, tad tiesiog teko saugoti techniką, kad neperkaistų. Greičio ruožo gale pasivijome vieną varžovą ir tai šiek tiek pamaišė pasiekti geriausią įmanomą rezultatą, bet juo vis tiek esame patenkinti. Trečias dienos ruožas buvo labai geras ir pavyko pravažiuoti be klaidų“, – po finišo kalbėjo Tomas Zaleckas.
Lenktynininkas pasakojo, kad nors prie darbo viename ekipaže su Aidu Bubinu dar pratinasi, mat bendrų varžybinių dienų iki šiol turėjo dar mažai, iš esmės yra labai patenkintas duetu.
Šturmano kėdėje sėdintis A.Bubinas sakė, kad dalis pirmojo 88 kilometrų ilgio greičio ruožo buvo važiuojama du kartus, tad greitesniems sportininkams ten važiuojant antrąjį kartą teko važiuoti kartu su lėtesniais, važiuojančiais dar tik pirmą ratą: „Kai pradėjome važiuoti antrąjį ratą buvo gan sunku – vėjo beveik nebuvo, o priekyje važiuojantys sportininkai kėlė daug dulkių. Visi dalyviai turi specialią komunikacijos sistemą, kurios pagalba galima nusiųsti priekyje lėčiau važiuojančiam ekipažui signalą, kad norime lenkti, tačiau ji veikia ganėtinai mažu atstumu ir per dulkes būdavo sunku priartėti net tiek, kad kiti ekipažai gautų šį pranešimą.“
Patyręs šturmanas pasakojo, kad navigacija trijuose pirmadienio greičio ruožuose nesukėlė sunkumų, tačiau teko tvarkytis su kitais iššūkiais. Kaip ir minėjo jo ekipažo draugas T.Zaleckas, antrasis greičio ruožas kėsinosi perkaitinti technikai variklius ar variatoriaus diržus, o trečiame ruože, kuris vyko vadinamoje „Lenkijos Sacharoje“, smėlis buvo labai klampus ir artimas Dakaro lenktynininkų dažnai minimam feš-fešui: „tai buvo labai smulkios frakcijos smėlis, kuris priminė tokį, kurį galima sutikti Pietų Amerikoje. Jis klampus, o pakilusios dulkės tirštos ir ilgai laikosi ore.“
Komandos nariai sakė, kad kai kurie prieš juos startavę sportininkai neįveikė visos trasos ir dėl to ekipažas turėtų kilti į ketvirtąją poziciją, o kol kas, pagal preliminarius rezultatus, A.Bubinas ir T.Zaleckas šiandien finišavo septinti tarp motobagių. Kitas komandos „Metruna by Kuusamet“ ekipažas, kuriame lenktyniauja Julius Adomavičius ir Rokas Vaišneideris, po trijų šiandienos greičio ruožų pagal preliminarius rezultatus finišavo 34 pozicijoje.
Patyręs lenktynininkas J.Adomavičius, savo patirtį sukaupęs žiedinėse lenktynėse, sakė, kad diena nebuvo labai sudėtinga, o važiuoti greičiau trukdė vis kaistanti technika: „Daugiausiai problemų turėjome važiuodami ant smėlio. Bagis kaito ir tai neleido mums važiuoti pilnu pajėgumu – užkaitus įsijungdavo avarinis režimas ir galėdavome važiuoti tik 60 km/val. iki kol atvėsdavo. Manau, kad būtent smėlynuose ir praradome didžiąją dalį rezultato.“
Sportininkas pasakojo, kad per daugiau nei šimta sportinių pirmadienio kilometru ekipažas padarė vos porą navigacinių klaidų, kurios galutiniam rezultatui didelės įtakos neturėtų padaryti.
Airido Balčiūno ir Andriaus Liškaus ekipažas, prologe užėmę 39 vietą, pirmadienį pakilo į dvidešimtuką ir užfiksavo septynioliktą rezultatą motobagių įskaitoje. Ekipažui visa diena ėjosi sklandžiai ir finišavę lenktynininkai sakė, jog įvykdė sau užsibrėžtus dienos tikslus.
Motociklininkas Nerimantas Jucius iš „Specialist Racing Team“, pagal preliminarius rezultatus užfiksavo greičiausią laiką pirmame dienos greičio ruože, buvo antras antrame, o po visų trijų pirmadienio greičio ruožų užėmė dešimtąją poziciją „Enduro“ klasėje. Tiesa, tarp motociklininkų taip pat turėtų būti rezultatų korekcijos ir tikėtina, kad N.Jucius pakils į pirmąją šios dienos vietą.