Prieš startą „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ pilotas Benediktas Vanagas sakė, kad tai unikalus iššūkis.
„Kopos man patinka ir jose labai gerai jaučiuosi, bet 7 valandos be sustojimo tikrai yra, ką veikti“, – komentavo lenktynininkas.
Vadinamasis „48 val. maratono“ formatas Dakare yra visiška naujovė. Laikrodžiui išmušus 15 val. Lietuvos laiku ekipažai pasuko link artimiausios iš septynių dykumoje įkurtų stovyklaviečių, kurioje turės praleisti ateinančią naktį.
Dykumos bivakuose sportininkai neturėtų tikėtis 5 žvaigždučių aptarnavimo. Atvykę jie gaus minimalius rinkinius, kurių pakaks išgyventi iki kitos dienos ryto, o dušo ir tualeto patogumų Dakaro organizatoriai taip pat nežada.
Tiesa, niekas nedraudžia daiktų vežtis su savimi, sportiniame bolide, kol tik nėra viršijamas svorio limitas, todėl „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ atskleidė su savimi pasiėmę kilimėlius ir pagalves geresniam poilsiu.
Viduryje dykumos nebus nei mechanikų, nei interneto ryšio, todėl ekipažai negalės susisiekti su komandų nariais ir net nežinos pirmosios dienos rezultatų.
Pagal skelbiamus rezultatus, Benediktas Vanagas ir Kuldaras Sikkas apsistojo „D“ stovyklavietėje, drauge su Karlosu Sainzu, Sebastianu Leobu, Naseru Al-Attiyah ir kitais Dakaro lenktynių lyderiais.
Tuo metu V.Jurkevičius pasiekė stovyklavietę „B“ , esančią 295 greičio ruožo kilometre, drauge su kitais lietuviais.
Penktadienio rytą, 5.20 val. Lietuvos laiku, Dakaro dalyviai vėl sės už vairo antrajai maratono daliai. B.Vanago ir K.Sikko ekipažui dar liks įveikti 282 km, o V. Jurkevičiui ir A. Paliukėnui šiek tiek daugiau– 331 km.