Prieš lenktynes elektromobiliais sportininkai traukė burtus, kurių dėka išsiaiškino vairuotojus. Automobiliai trumpoms lenktynėms skirti tik keturi, tačiau lenktynininkų – gerokai daugiau.
Burtai išaiškino, jog prie „Nissan LEAF“ vairo sėdo Deividas Jocius, Kajus ir Martynas Samsonai bei Mindaugas Varža. D.Jocius jau turėjo patirties lenktyniaudamas „Nissan“ elektromobiliu – 2015-aisiais 15min rengtose „Greičiausio lenktynininko“ su kitais sportininkais jis varžėsi kartingo trasoje vairuodamas LEAF bei „Ford Fiesta“ automobilius bei užėmė trečią vietą.
Vos po starto lenktynininkai pasiskirstė pozicijomis ir, nors bandymų lenkti netrūko, tose pačiose išsilaikė visus tris ratus. Po pirmojo posūkio pirmą poziciją įgijęs M.Samsonas ją ir išlaikė, antrą vietą užėmė jo ralio šturmanas M.Varža, trečias liko D.Jocius, o ketvirtas – M.Samsono sūnus Kajus.
Nors apie lenktynių startą buvo galima suprasti tik pranešus komentatoriui, kadangi elektromobiliai važiuodami neskleidžia jokio garso, atkaklumo čia netrūko. Kiek pervertinęs savo galimybes D.Jocius „Ąžuolo“ posūkyje išslydo iš trasos ir pasivažinėjo žvyru, tačiau į trasą grįžo be nuostolių.
Geriausią vieno rato įveikimo laiką užfiksavo M.Samsonas – jis „Nemuno žiedą“ 110 AG išvystančiu elektromobiliu greičiausiai įveikė per 1 min. 44,060 sek.