„Visų pirma reikia suprasti, jog normalios drifto varžybos grįžta. Su šiokiu tokiu apynasriu, bet pagaliau su fanais, kurių mes tikrai spėjome pasiilgti. Tai yra pirma gera naujiena, o jų turime nemažai. Pirmą kartą autodrome išvysime „PRO“ lygos varžybas. Užtrukome tris metus, kol savininkus įtikinome, jog mums galima patikėti autodromo kalnelį su šlapių dangų įranga. Savo laiku šios zonos įrengimas kainavo milijoną litų, tad natūralu, jog ši erdvė ypatingai saugoma. Prieš sutardami su autodromu dėl varžybų, atlikome testinius važiavimus, kurių metu dalyviai kabino specialios dangos kampą.
Teko iš Austrijos užsisakyti vienintelį pasaulyje valiklį, kuris tirpdo gumą, bet nekenkia epoksidinės dervos pagrindu įrengtai mokymo dangai. Būsiu atviras, tai žilimą skatinantis procesas, nes jeigu itin prabangi ir į stiklinius buteliukus sufasuota valymo priemonė būtų nesuveikusi, tai ties čia mus būtų ištikęs bankrotas. Dievų pagalba, viskas suveikė, danga valosi, tad pagaliau gausime progą išbandyti trasos konfigūraciją, į kurią žiūrėdami, seilėjomės jau tris metus. Ji tikrai ypatinga – primena tradicinį japonišką kelio ruožą, kuriame būtent ir gimė mūsų sportas: siaura, apjuosta kelio atitvarais, su ryškiu aukščio skirtumu – tradicinis „Touge“ keliukas,“ – renginio aplinkybėmis dalinasi organizatorius Linas Ramoška.
Kartu su „PRO“ lyga, šeštadienį savo jėgas pirmąjame Lietuvos čempionato etape išbandys ir „Semi PRO“ sportininkai. Jų šiemet tradiciškai gausu – apie šešias dešimtis, taigi šeštadienį autodrome vyks net dvejos, kvapą gniaužiančios varžybos. Sekmadienis galėtų būti ramesnis, tačiau nebus – „Street“ lygos varžyboms užsiregistravo 115 pilotų, kurie užtikrins, jog visą savaitgalį autodromas bandys plyšti per siūles.
„Kadangi užimsime kone visą įmanoma asfaltą teritorijoje, jei ne trasos poreikiams, tai parkingui tikrai, sumanėme būdą kaip pasiekti visiškai visus, kurie nori girdėti kas vyksta trasoje. Kartu su „Urta Drift“ komandos inžinieriais paruošėme radijo stotį, kuri transliuos renginio vedėjo ir teisėjų komentarus ir taip leis veiksmą sekti ne tik žiūrovams, bet ir komandų nariams, kurie dažnai turi kantriai laukti savo pilotų ir varžybų jaudulį girdi tik iš toli. Tai tik viena iš naujovių, kurias išbandysime „Betsafe Drift Camp“, per ilgą karantiną tikrai turėjome laiko sugalvoti būdų, kaip pagerinti varžybų stebėjimą“, – šypsosi Linas.