Netikėtai gendant technikai, lyderių pozicijos nuolat keitėsi. Galiausiai, ant pakylos lipo broliai latviai J.Vorobjovs ir A.Malnieks, antrieji – M.Samuitis ir R.Šaukčikovas, o tretieji bendroje įskaitoje bei absoliutaus lyderio Lietuvos ralio čempionate poziciją užsitikrinę ant pakylos pasirodė Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas.
Vienu lyderių laikytas ir kone rankos atstumu buvęs nuo trofėjaus buvęs Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas šeštajame greičio ruožo dėl gedimo buvo priversti pasitraukti: nei turimi ginklai – įrankiai, nei komandos užsispyrimas, šį kartą, ekipažui nepadėjo grįžti į trasą ir lyderiams teko stebėti ralį, o ne važiuoti.
Tačiau, nepavedus technikai, Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas sėkmingai skriejo pergalės link.
Galiausiai, po visų stabdymų, skausmingų avarijų ir užtrukimų – „Čapkauskas Racing“ ekipažas liko tretieji iš vos 45 finišavusių ekipažų. Žinant, kad startui ruošėsi 123 sportininkų komandos – laimingųjų skaičius itin mažas.
Atsilikęs nuo lyderio 2:02,61 minutės, ekipažas vis dar stabiliai pirmauja Lietuvos ralio čempionato įskaitoje. Antrieji Lietuvos ralio čempionato etape liko Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas su „Mitsubishi Lancer Evo IX“, tretieji bendroje įskaitoje ir pirmieji savo – Justinas Tamašauskas ir Stasys Tarailė su savo kovingaja „Opel Astra“.