Po avarijos į BMW persėdusiam S.Brundzai – techninės komisijos ultimatumas

Ketvirtadienį vykusios pirmosios „ENEOS 1006 km” lenktynių treniruotės buvo sustabdytos dėl Stasio Brundzos patirtos avarijos. Lenktynininkas į atitvarus sudaužė savo komandos „Marcos Mantis Cup Car Model“ bolidą. Po šio incidento visos ekipos dalyvavimas lenktynėse pakibo ant plauko.
Stasio Brundzos avarija „Eneos 1006 kilometrų lenktynių“ treniruotėje
Stasio Brundzos avarija „Eneos 1006 kilometrų lenktynių“ treniruotėje / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Po avarijos S.Brundza neslėpė apmaudo ir tvirtino, kad incidentas veikiausiai įvyko dėl jo paties klaidos. Sportininkas sakė, kad jungiant žemesnę pavarą užsiblokavo galiniai ratai ir automobilis ėmė slysti. Smūgis į atitvarus buvo gana stipus. Apgadintas ne tik automobilio kėbulas, bet ir kai kurie mazgai.

Iškart po avarijos S.Brundza pasakojo, kad jo komandos likimas pakibo ant plauko, mat automobilį apžiūrėję mechanikai pasakė, kad jo vietoje suremontuoti nebepajėgs.

„Automobilio sutvarkyti neįmanoma. Subyrėjusi apdaila, pažeisti degalų bakai, deformuoti radiatoriai, galbūt kreiva ir pagrindinė nešančioji konstrukcija – karkasas. Be prietaisų tą sunku pasakyti. Mechanikai pasakė, kad sutvarkyti čia ir dabar automobilio neįmanoma“, – sakė S.Brundza.

Ekipa nusprendė pasinaudoti teise keisti automobilį ir į Palangą atsigabeno trečiosios serijos, N grupės BMW, kuris visai neseniai sėkmingai pasirodė lenktynėse Zandvorto trasoje ir laimėjo savo klasėje. Tačiau ekipos problemos tuo nesibaigė. Bolidą apžiūrėję techninės komisijos specialistai paskelbė verdiktą – automobilis neatitinka reikalavimų. Kliūtimi startuoti lenktynėse tapo netinkama saugos lankų schema.

„Techninės komisijos komisaras konstatavo, kad BMW automobilio gale yra viena diagonalė (red.past. įstrižai įvirintas vamzdis), o turi būti kryžius“, – paaiškino sportininkas.

VIDEO: Avariją patyręs S.Brundza: „Galbūt per anksti įjungiau antrą pavarą“

Tačiau net ir tuomet S.Brundzos komanda nenuleido rankų – BMW buvo mikliai išgabentas į Klaipėdą, kur šiuo metu vyksta lankų struktūros keitimo darbai. Anot lenktynininko, procesas nėra sudėtingas, todėl komanda viliasi dar spėti ir į kvalifikacinį važiavimą. Jei darbai užsitęs ir ekipa praleis kvalifikaciją, šeštadienį vyksiančiose varžybose startuoti vis tiek galės, tačiau pradėti lenktynes turės iš „Pitlane“ zonos.

„Išvežėme BMW į Klaipėdą pas žmones, kurie specializuojasi saugos lankų gaminime. Ten virinami lankai. Jei techninės komisijos komisaras būtų apie neatitikimus pasakęs vakar vakare, tai šiandien jau būtume dalyvavę treniruotėse. Dabar tikimės, kad viskas bus sutvarkyta iki kvalifikacijos“, – aiškino S.Brundza.

S.Brundza ir komandos nariai po automobilio keitimo startuos toje pačioje klasėje X1, kurioje buvo užsiregistravę „Marcos Mantis Cup Car Model“.

VIDEO: „ENEOS 1006 km“ lenktynių pirmoji treniruotė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų