Garsiausiai apie būtinas permainas po pirmo 2010 metų sezono etapo Bahreine prakalbo „McLaren“ vadovas Martinas Whitmarshas. Jis yra ir „Formulės-1“ komandų asociacijos FOTA prezidentas.
„Padangos nedilo taip sparčiai, kaip planuota, todėl ir buvo neįdomu. Sustojome techninės priežiūros zonoje tik norėdami aplenkti Nico Rosbergą, tačiau su minkštos sudėties padangomis galėjome įveikti net apie 25 ratus. Jeigu su minkštos sudėties padangomis įmanoma įveikti pusę distancijos, tai kietos laikys tiek, kiek nori“, – ESPN televizijai stebėjosi M.Whitmarshas.
Jo teigimu, išspręsti šią problemą galima dvejopai. „Formulė-1“ turi būti įdomi, dinamiška, neprognozuojama. Jeigu lenktynėse vietos bus išsidalijamos tik pagal kvalifikacijos rezultatus, žmonės greitai nustos domėtis šiuo sportu, – neabejojo „McLaren“ vadovas. – Manau, intrigą grąžintų greičiau dylančios padangos. Taip pat manau, kad lenktynėse būtina įvesti dviejų privalomų sustojimų techninės priežiūros zonoje taisyklę.“
FOTA prezidentui pritarė „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris. „Privalu rimtai apsvarstyti dviejų sustojimų taisyklę. Absurdiška, kad mechanikai treniruojasi kaip pamišę, o pilotai lenktynėse sustoja vos kartą“, – teigė Ch.Horneris.
Tuo tarpu Bahreino lenktynėse triumfavusios „Ferrari“ komandos vadovas Stefano Domenicali siūlo dar neskubėti keisti taisyklių.
„Palaukime. Kitose lenktynėse scenarijus gali būti visai kitoks. Palaukime dar keletą lenktynių ir tada įsitikinsime, ar karštai visų aptarinėjamos problemos yra realios“, – neskubėti ragino S.Domenicali.