Paskutinė Kroatijos ralio diena prasidėjo ankstyvą sekmadienio rytą. Tarp startuojančių SS17 pamatėme ir T.Neuville, akivaizdu, kad jis dienos pabaigoje pasistengs surinkti kiek įmanoma daugiau taškų paskutiniame „power stage“. Labai įdomią konkurencinę kovą žadėjo ir S.Ogier varžymasis su K.Rovanpera dėl ketvirtos pozicijos. Komandos draugus „Toyota“ ekipoje dienos pradžioje skyrė vos 2 sek.
SS17 greičio ruože geriausią laiką pademonstravęs K.Rovanpera vis tiek rado sau priekaištų: „Aš nepatenkintas šiuo važiavimu, stengiausi pakeisti vairavimo stilių ir tai tikrai nebuvo tobulas važiavimas, pačioje jo pabaigoje buvo vietų, kur galėjau būti greitesniu“.
Nepaisant to K.Rovanpera 3,7 sek. aplenkė S.Ogier ir pakilo į ketvirtą vietą bendroje įskaitoje. Bus įdomu stebėti, kokia bus šių dviejų ralio meistrų konkurencijos atomazga.
Tuo tarpu E.Evansas padidino savo pranašumą prieš O.Tanaką iki 30,5 sek. Po greičio ruožo pakalbintas estas atrodė, tarsi būtų pirmiausiai susitelkęs į tikslą finišuoti, tokiu būdu išlaikant antrą poziciją, užuot dar bandžius žūtbūt pasiekti pergalę.
SS18 metu K.Rovanpera antrą kartą iš eilės aplenkė S.Ogier. Suomis padidino savo persvarą konkuruojant dėl ketvirtos vietos bendroje įskaitoje iki 6,2 sek.
„Kalle kol kas puikiai vairuoja, aš stengiuosi, tačiau dėl bėdų su automobilio valdymu negaliu stipriau spausti. Nėra prasmės per daug rizikuoti dėl ketvirtos vietos“, – savo sulėtėjusį tempą paaiškino S.Ogier
Trečioje vietoje įsitvirtinęs E.Lappi apie SS18 pažymėjo: „Tai tikrai sudėtingas greičio ruožas, tiesiog negali juo mėgautis“. Įdomu tai, kad šiame „Zagorska Sela-Kumrovec“ ruože dienos pabaigoje vyks ir „power stage“, kur mėgausis juo ar ne, lenktynininkai bus priversti rizikuoti.
SS19 S.Ogier turėjo visas galimybes užfiksuoti geriausią laiką, tačiau paskutiniuose posūkiuose slystelėjęs ir tik fenomenalių refleksų pagalba šiaip net taip atgavęs automobilio kontrolę, nusileido K.Rovanperai tik 0.1 sek. Tapo aišku, kad viskas spręsis paskutinio, „power stage“ greičio ruožo metu.
SS20 („Power stage“)
Specialiai dėl galimybės „power stage“ metu iškovoti taškų sekmadienį į rikiuotę grįžęs T.Neuville atrodė, kad iš „Hyundai“ bolido išspaudė viską, kas tik buvo įmanoma. Tai jam padėjo laimėti itin technišką, sudėtingą SS20 greičio ruožą.
Ant visiškos sukibimo ribos važiavęs ir dėl to nemažai su automobiliu slidinėjęs S.Ogier nuo laimėtojo atsiliko 4,3 sek. Ne itin nusisekęs ralis S.Ogier pagaliau baigėsi. „Tai buvo tiesiog ne mūsų savaitgalis. Džiaugiuosi, kad apskritai pavyko finišuoti“, – SS20 ruožo finišo liniją šiaip ne taip pasiekęs džiaugėsi S.Ogier.
K.Rovanpera važiavo kiek aukštesniu tempu už S.Ogier ir SS20 finišavęs antroje pozicijoje užsitikrino 4-tą vietą bendroje Kroatijos ralio įskaitoje.
Nuviliančiai „power stage“ pasirodė O.Tanakas, kuris per plauką (6 vieta) liko be papildomai skiriamų taškų.
Per galvą paskutiniame etape nesivertė ir atrodytų tik saugiai finišą pasiekti norėjęs Kroatijos ralio nugalėtojas E.Evansas. Jis paskutiniame greičio ruože liko 7-tas.
SS20 („Power stage“) taškus pelniusių sportininkų rezultatai:
Galutiniai Kroatijos WRC rezultatai: