Pagal preliminarius rezultatų lentelės skaičius „Juta Racing“ komandos ekipažas Zarasuose savo taškų kraitį padidino iki 160 ir dar labiau sustiprino persvarą prieš artimiausius varžovus – Ramūną Čapkauską ir Tomą Šipkauską (98 tšk.). Iki šiol trečioje vietoje buvusį Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos tandemą (78 tšk.) pakeitė itin sėkmingai „300 ežerų ralyje“ pasirodę broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos (96 tšk.). Tiesa, R.Čapkauskas varžybų finišo nepasiekė dėl automobilio gedimo, o M.Samsonas išvis nestartavo.
„Dabartinė situacija rodo, kad turime patenkinamai pravažiuoti bent vieną iš likusių dviejų etapų, nes pagal galiojančią „vieno minuso“ sistemą pats blogiausias sezono rezultatas atmetamas, o sumuojami visi likusieji.
Jaučiamės gana užtikrintai ir turime pakankamą rezervą, kad prireikus leistume sau surizikuoti
Jaučiamės gana užtikrintai ir turime pakankamą rezervą, kad prireikus leistume sau surizikuoti, – po sėkmingo pasirodymo „300 Lakes Rally“ kalbėjo V.Švedas ir čia pat pridūrė, kad nežiūrint taškų skaičiavimo matematikos, jis dar ketina pakovoti ir dėl pergalių atskirose varžybose. – Tikrai nežadame atsipalaiduoti. Norisi ne tik susigrąžinti čempionų vardą, bet ir garsiau trinktelėti durimis šiame sezone. Taigi likusiose varžybose pasistengsime kovoti dėl pergalių.“
Iki šiol jau keturis kartus „300 ežerų ralį“ laimėję V.Švedas su Ž.Sakalausku pernai varžybų nebaigė dėl techninio gedimo. Šiemet kauniečių pilotuojamą „Mitsubishi Lancer Evo X“ automobilį taip pat kamavo variklio problemos, bet tai nesutrukdė užimti ketvirtą vietą absoliučioje įskaitoje ir finišuoti antriems L8 klasėje bei tarp visų Lietuvos atstovų. Maža to, „Juta Racing“ ekipažas, kaip ir pernai, buvo greičiausias Visagino miesto gatvėmis nusidriekusiuose dviejuose greičio ruožuose.
„Dar savaitės pradžioje išlindo motoro problemos – viename iš cilindrų trūko kompresijos, buvo aiškiai jaučiama detonacija.
Dar savaitės pradžioje išlindo motoro problemos – viename iš cilindrų trūko kompresijos, buvo aiškiai jaučiama detonacija.
Nebeužteko laiko gedimui pilnai sutvarkyti, nes jau trečiadienį turėjome išvykti į Zarasus. Apsiribojome paprasčiausiu sprendimu – perprogramuoti variklio kompiuterį sumažinant apkrovą, tenkančią pažeistam cilindrui. Visa tai neleido lygiavertiškai kovoti su išties greitais konkurentais. Vis dėlto drįstu teigti, kad tokiomis sąlygomis mes savo planą įgyvendinome daugiau kaip šimtu procentų. Daugiau pasiekti tiesiog buvo neįmanoma“, – sako V.Švedas.
Sportinio automobilio galios trūkumas apmalšino intrigą, kurios lenktynėse dažnai įnešdavo V.Švedo ir Ž.Sakalausko tandemas. Ekipažui šios varžybos buvo ramesnės nei įprastai. Užtat likusiuose „DHL Rally Elektrėnai“ ir Druskininkų raliuose sportininkai žada atsigriebti. V. Švedas teigia jau dabar pradedantis ruošti „namų darbus“ prieš rugsėjo 12 d. vyksiantį „DHL Rally Elektrėnai“
„Bus smagios lenktynės. Trasos – tinkamos mano vairavimo stiliui, mėgstamos ir neblogai pažįstamos, mat tose apylinkėse tenka nemažai treniruotis, – pasakoja V.Švedas. – Mūsų automobilio variklis bus ne tik pilnai perrinktas bei sutvarkytas, bet kartu ir paruoštas taip, kad prilygtų pagrindinių varžovų – Ramūno Čapkausko ar Vaidoto Žalos – technikai. Sakykime, kad iki šiol važiavome su standartiniu varikliu, o dabar turime gerą progą jį patobulinti. Tikiuosi daugiau galingumo ir geresnių kitų parametrų.“
Savo išankstinio plano šiemet sėkmingai besilaikantis lenktynininkas teigia jau sudėliojęs prioritetų trejetuką likusiai sezono daliai: sėkmingai atlikti „namų darbus“, toliau tvirtai žengti čempionų titulo link ir galiausiai – laimėti lenktynes Elektrėnuose bei Druskininkuose.