Jau kitą savaitę Didžiojoje Britanijoje vyksiančiame pasaulio čempionate vilnietis startuos vienos žinomiausių pasaulio kartingo komandų gretose. „Birel ART“ yra atstovavę Mika Hakkinenas, Robertas Kubica. Šiuo metu „Formulėje 1“ lenktyniaujantis Danielis Riccardo taip pat dažnas svečias „BirelART“ gamykloje, jo vardu pavadintas vienas iš kartingo modelių.
G.Grinbergo treniruotes „Lonato“ trasoje stebėjęs „BirelART“ sporto direktorius Rickardas Kaellis buvo patenkintas rezultatais.
„Pirmą kartą OKJ techniką bandantis Gustas jau po kelių ratų važiavo tokiu pačiu tempu, kaip jo konkurentai, Europos čempionate važiuojantys pirmame dešimtuke. Dienos metu, jo prašymu, padarėme keletą važiuoklės pakeitimų ir kiekvieną kartą rato įveikimo laikai progresavo. Labiausiai esu patenkintas tuo, kad kai tik sumontuodavome naują padangų komplektą, rezultatas labai smarkiai pagerėdavo. Iš patirties galiu pasakyti, kad labai sunku iš naujų padangų „išspausti“ tokį ženklų skirtumą“, - sakė R.Kaellis.
Iki šiol G.Grinbergas lenktyniavo su „ROK Junior“ kategorijos technika. Pasak jo, OKJ šiek tiek greitesnis tiesiosiose, o posūkiuose didesnio greičio suteikia kibesnės „Vega“ padangos. Jį nustebino kiek kitoks, nei įprastas padangų dėvėjimasis.
„Geriausiai padangos veikia pirmus 5-6 ratus, o vėliau jų sukibimas su asfaltu iškart labai smarkiai pablogėja. Taip pat šiek tiek labiau dėvisi galinės padangos, bet aš jau pajutau, kaip tą procesą galima valdyti ir išlaikyti gerą sukibimą kuo ilgesnį laiką, tuo pačiu neprarandant greičio,“- optimistiškai buvo nusiteikęs G.Grinbergas.