Tuo pasipiktino „Citroen“ ekipos vadovai. Anot ekipos atstovų, sankabos mechanizmai buvo homologuoti perforuoti, t.y. su specialiomis ertmėmis, kurios neatlieka jokios funkcijos, tik taupo svorį. Tuo tarpu suomio automobiliui tiekėjai atsiuntė neperforuotas detales. Tai tik pablogina automobilio svorį, todėl įtakos rezultatui niekaip negali turėti.
Teisėjai prikibo ir dėl turbinos – viena jos detalių viršijo maksimalų leidžiamą skersmenį. Tačiau turbinos visuose WRC klasės automobiliuose montuojamos identiškos ir jos yra plombuotos, todėl ekipa jokios įtakos šiam mechanizmui nedarė. Kaip pareiškė „Citroen“ komandos vadovas Xavieras Mestelanas Pinonas, tai galėjo įvykti dėl itin aukštos temperatūros, kuri veikia turbiną. Kaip žinia, nuo karščio metalas plečiasi.
Komanda padavė apeliaciją, tad ši diskvalifikacija dar gali būti anuliuota.