Po pirmųjų bandymų įveikti „shakedown“ greičio ruožą, priekyje buvo Ottas Tanakas.
Antruoju bandymu O.Tanakas dar pagerino savo rezultatą, tačiau jo vis tiek buvo negana. Jis liko trečioje vietoje. Savo antro važiavimo metu geriausią laiką dienoje užfiksavo E.Evansas (2 min. 53,4 sek.).
E.Lappi tapo vienu iš dviejų pilotų, išvažiavusių į „shakedown“ greičio ruožą net ketvirtą kartą. Deja, vis vien atsilikęs 0,1 sek. dalimi jis liko antras.
Daugiau nei puse sekundės atsiliko Dani Sordo. Kadangi patyręs veteranas praeityje Portugalijoje net šešis kartus lipo ant podiumo, panašaus pasirodymo lauksime ir šiemet.
Penktadienį pilotams prireiks sutelkti dėmesį į strategiją
Pirma ralio diena Portugalijoje bus kitokia, nei mes įpratę. Kadangi dienos viduryje lenktynininkų automobiliai negalės grįžti į techninio aptaravimo zoną remontui. Todėl ekipažai turės pasisaugoti bei privalės itin skrupulingai tausoti techniką.
Dalies greičio ruožų danga bus gana grubi, tad komandos turės labai gerai apgalvoti, kokias dalis pasiimti su savimi. Žinia, ekipažai galės pakeisti tik tas dalis, kurias penktadienį fiziškai vešis savo automobiliuose.
„Visuomet sunku nuspėti kaip elgtis tokiomis dienomis. Mes tariamės su inžinieriais, ką pasiimti, tačiau žinote, visko į bolidą juk nesusikrausi“, - dvejodamas žurnalistams komentavo E.Evansas
„Svarbiausia bus išlaikyti balansą tarp rizikos ir sveiko proto. Pirmą dieną mūsų laukia galbūt sunkiausi, grubiausią dangą turintys keliai visame ralyje. Tai žinome iš susirašymų metu surinktos informacijos. Bus sunki diena“, - konstatavo čempionato lyderis Elfynas Evansas.