O šį kartą tiesiogiai pristatė savo naują pirkinį – naują „Škoda fabia R5“. Su ja planuoja startuoti dviejose lenktynių serijose šiais metais. Pirmoji – „FIA Baltic Rally Trophy“. Tai – tarptautinės automobilių federacijos organizuojama serija. Antra serija – Lietuvos ralio čempionatas. Pagrindinis tikslas – nugalėti „Baltic Rally Trophy“.
Tai nebus lengva, nes abiejose serijose Benediktas jau yra praleidęs po etapą. O čempionatas – tai taškų, surenkamų įvairiuose etapuose, skaičiavimas. Tai reiškia, kad Benediktas nebegali daryti klaidų. Anksčiau ralyje Benediktas važiavo 16-os metų senumo „Subaru Impreza WRC“, o dabar pilotuos naują „Škoda Fabia R5“.
„Dinozaurai yra jau išnykę, todėl turime važiuoti su technika, kuri atitinka šių dienų reikalavimus. Kodėl tai yra R5 klasės automobilis? Nes nacionaliniuose čempionatuose tai yra stipriausias leidžiamas automobilis. Tokios modelio automobilių yra pagaminta apie 150, o visame pasaulyje šioje klasėje startuoja, manyčiau, beveik 1000 automobilių. Tai yra automobilis, su kuriuo nuvažiavęs į bet kurią valstybę, tikrai žinosi, kokioje klasėje startuoti“, – pasakojo Benediktas Vanagas.
Unikali situacija – Benediktas nežino, kas bus jo šturmanas. Nes buvusi šturmanė Greta Germanavičiūtė po dviejų savaičių ruošiasi ištekėti, tad tikrai ne ralis jai šiuo metu svarbiausias.
Dakaro dar nepalaidojo
Paklaustas, ar planuoja startuoti Dakare, Benediktas pažadais nesišvaistė. Jis tik pripažino, kad numatytas Dakaro penkerių metų ciklas baigėsi, o pabaigos nata jam nepatiko. Bet kol kas neturi konkrečių planų, todėl nedalija pažadų. Tiesa, pripažino, kad „Toyota“ komanda savo ateities veiksmus strateguoja.
Unikali situacija – Benediktas nežino, kas bus jo šturmanas.
Pasaulio ralio maratonų taurėje Benediktas tikrai nedalyvaus – prisipažino šiek tiek apsiskaičiavęs. Ypač logistikos klausimais.
Pardavęs Dakaro automobilį, „uždirbo“ pinigų
Benediktas buvo linkęs rinktis tokį nepigų automobilį, o ne tobulintą Lietuvoje ir dėl to, kad jis patikimesnis ir kad, norint jį parduoti, paprastai nekyla sunkumų. Lenktynininkas neslepia, kad, pardavęs Dakaro „Hilux“, net šiek tiek uždirbo (žinoma, atmetus dideles lenktynių išlaidas).
Konkretūs planai
„General Financing team Pitlane” planuoja startuoti bent šešiuose raliuose Lietuvoje ir Baltijos valstybėse. Artimiausias jų – „Rally Talsi“ dar vadinamas „Rally of Champions“, patenkantis į tris įskaitas – LARČ, BRT ir Latvijos ralio čempionato.
„Žinau, kad daugeliui kyla klausimas dėl Dakaro. Galiu pasakyti tik tiek, kad svarstome tokią galimybę. Penkerių metų ciklas baigėsi. Siekdami rezultato turime aiškiai atsakyti į daugelį klausimų, kad galėtume teigti ten būsiantys”, – sakė B.Vanagas.
„General Financing team Pitlane” startuos FIA (Tarptautinės automobilių federacijos) R5 klasės „Škoda Fabia” automobiliu, dėl juodos spalvos komandos pakrikštytu „The Black Ghost“ (Juodasis Vaiduoklis).
„General Financing team Pitlane“ 2017 m. sezono planai:
05.19 – 20 Talsi Rally (LT/LV/BRT),
06.16 – 17 Rally Kelmė (LT),
07.22 – 23 Rally Latvia, Riga/Jurmala (LV/BRT),
08.04 – 05 Samsonas Rally Rokiškis (LT/BRT),
09.08 – 09 DHL Rally Elektrėnai (LT/BRT),
09.29 – 30 Rally Classic Druskininkai (LT).