Praėjusių metų 1000 kilometrų lenktynių nugalėtojai: „Mažiau kalbų, daugiau darbų!“

Likus savaitei iki Palangoje užvirs „Eneos 1000km“ lenktynių aistros, „Liqui Moly Racing Team Lithuania“ vyrai pagaliau gali ramiau atsipūsti: automobilis paruoštas, liko keletas testų, treniruočių ir dar vienas žygis link pergalės.
„Liqui Moly Racing Team“
„Liqui Moly Racing Team“ / Andriaus Lauciaus nuotr.

2014-ųjų lenktynių nugalėtojai žvelgdami į šių metų konkurentų sąrašą išlieka ramūs: „Yra daug greitų automobilių, yra daug stiprių komandų. Bet viskas buvo lygiai taip pat ir pernai ir turbūt bus visada – visada bus greitų automobilių, komandų, turinčių didesnius biudžetus. Kodėl mūsų tas negąsdina? Nes šias varžybas laimi ne greičiausia mašina ir ne daugiausiai kalbantis pilotas, o tinkamai paruošta mašina ir nepriekaištingai dirbanti komanda. Mūsų komanda jau įrodė savo pranašumą ir šiemet žengiame dar vieną žingsnį į priekį“, – pasakoja komandos atstovas Ronaldas Smaidrys.

Tam, kad automobilis liktų sveikas ir pasiektų finišą, mums reikia, vėlgi, nebūtinai pačių greičiausių rato įveikimo laikų, o stabiliausių ir saugiausių rezultatų.

Siekiant neatsilikti nuo progreso, mechaninė kolektyvo siela Edvinas Arkušauskas savo rankomis sukurtą bolidą šiemet patobulino sumontuodamas sekvecinę pavarų dėžę, kuri ne tik leis pagreitėti, bet ir leis pasiekti geresnį trasos įveikimo laiką. Sutvirtinus šią, kiek silpnesnę vietą, nuspręsta šiek tiek padidinti ir variklio galią.

Pilotuoti naujai paruoštą automobilį komanda ketina leisti tik patyrusiems veidams. „Automobilis paruoštas nepriekaištingai, jis gali atlaikyti šias varžybas be problemų. Tam, kad jis liktų sveikas ir pasiektų finišą, mums reikia, vėlgi, nebūtinai pačių greičiausių rato įveikimo laikų, o stabiliausių ir saugiausių rezultatų. Todėl prie vairo savo vietą be abejo užims pats Edvinas, jam kompaniją šiemet palaikys du gerai žinomi ir patyrę pilotai: Justas Tamašauskas ir Kazimieras Vasiliauskas“, – toliau taktinius pasirinkimus pasakoja komandos vadovas.

„Kazimiero Vasiliausko turbūt pristatyti nereikia – tai žmogus, kuriuo galime pasitikėti kelyje į pergalę. Justas Tamašauskas geriau žinomas kaip ralio vairuotojas, tačiau būtent ralistai geriausiai supranta, jog esmė yra pasiekti finišą, o ne parodyti vieną gerą greičio ruožo įveikimo laiką“, – tęsia Ronaldas.

Nors palyginus su 2014-ųjų trio, sugebėjusiu užlipti ant aukščiosio podiumo laiptelio, pasikeitimų daug, tačiau komanda dėl to jaučiasi ramiai.

„Šios varžybos yra paprastos, kai visą jų eigą sugalvoji iš anksto. Čia laimi kokybiškas pasiruošimas ir strategija. Vieninteliai nežinomieji lygtyje gali būti pilotų veiksmai, tad mes renkamės tuos, kurie turi mažiausią pavojaus koeficientą. Aišku, negali apsidrausti nuo varžovų veiksmų ir klaidų, tačiau tam mūsų techninėje zonoje ir stovės geriausi Lietuvos specialistai. Trumpai tariant – mes pasiruošę bet kam, svarbu konkurentai būtų pasiruošę mums“, – teigia Ronaldas. 

Penktadienio popietę komanda žada imtis „rimtųjų testų“ – automobilis suks ratus Kačerginės „Nemuno žiede“, komanda tikisi kuo blogesnių sąlygų – tiek kaitros, tiek ir lietaus, o orų prognozė kol kas būtent tokias ir žada. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų